Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی سابق میلان می گوید مدیر برنامه های فقید دنیای فوتبال فردی سرسخت و وفادار بود.

آدریانو گالیانی معتقد است آوردن زلاتان به میلان با کمک رایولا در سال 2010 یک شاهکار بود.

طرفداری| به گزارش کوریره دلا سرا، مرگ مینو رایولا مدیر برنامه های مشهور، دنیای فوتبال را در بهت فرو برده است. آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی سابق میلان که سابقه همکاری با این مدیر برنامه ها را داشت، در واکنش به مرگ رایولا به کوریره دلا سرا گفت:

کسی را از دست دادم که خیلی دوست داشتم و احترام زیادی برایش قائل بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فردی سرسخت اما وفادار بود و همیشه سر حرفش می ماند. همیشه بهترین کار را برای موکلانش می کرد. جر و بحث؟ همیشه جر و بحث داشتیم. در مذاکرات این مسائل عادی است. من منافع باشگاه را در نظر می گرفتم و او منافع بازیکنانش را. با این وجود در طول این سال ها رابطه خوبی بین ما شکل گرفته بود.

گالیانی در ادامه در مورد یکی از مهم ترین انتقالات روسونری با کمک رایولا گفت:

مهم تر از همه کارها، کاری بود که در مورد ابراهیموویچ کرد. مذاکرات برای آوردن ابراهیموویچ به میلان در سال 2010 یک شاهکار بود. ما با کمک مینو بازیکنانی مثل روبینیو و فن بومل را آوردیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!