Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:23:48 GMT

امکان آزمون برای دانشجویان پیام نور ایلام در محل زندگی خود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۲۹۸۲

امکان آزمون برای دانشجویان پیام نور ایلام در محل زندگی خود

فولادی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در نشست اخیر ریاست دانشگاه پیام نور کشور با روسای دانشگاه‌های سراسر کشور مصوبه حضوری برگزار کردن امتحانات اعلام شد.

وی افزود: در سیستم جامع گلستان تمامی اطلاعات دانشجویان اعم از تعداد دریافت دز واکسن کرونا مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور ایلام با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد دانشجویان دو دز واکسن دریافت کرده‌اند ادامه داد: دانشجویانی که به دانشگاه مراجعه و خدمات دانشجویی دریافت می‌کنند باید واکسن تزریق کرده باشند. 

وی در ادامه گفت: از تاریخ ۳۱ فروردین تا پایان اردیبهشت هر دانشجویی می‌تواند به نزدیکترین دانشگاه محل زندگی خود در استان ایلام مراجعه کند و در آنجا امتحان دهد تا مشکلات رفت و آمد و خوابگاه وجود نداشته باشد.

فولادی ادامه داد: فضای آموزشی زیادی در اختیار دانشگاه پیام نور قرار دارد که برای امتحانات فاصله‌گذاری اجتماعی قابل توجهی رعایت می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: در دانشگاه پیام نور طبق دستورالعمل‌ها و زمانبندی امتحانات بدون معطلی برگزار و اقدامات لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

وی در ادامه افزود: دانشجویانی که امتحان دارند باید واکسن تزریق کرده باشند و هنگام حضور در محل آزمون ضمن همراه داشتن کارت ملی، روی برگ آزمون تزریق واکسن قید شده باشد.

فولادی در پایان گفت: در دفترچه پذیرش دانشجو قید شده که دانشگاه پیام نور خوابگاه ندارد و منظور خوابگاه خود گردان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور امتحان رفت و آمد خوابگاه دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویانی که در جریان تجمعات ضد اسرائیلی و حمایت از غزه از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شدند را با‌ روی باز پذیرش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مسعود میرزائی شهرابی در نامه‌ای به نماینده هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران  نسبت به پذیرش دانشجویان اخراج شده امریکایی که در تجمعات دانشگاهی علیه رژیم غاصب اسرائیل حضور داشتند اعلام آمادگی کرد.

در متن این پیام آمده است؛جناب پریزنر عزیز،به دنبال بازدید اخیر شما از دانشگاه فردوسی مشهد، اینجانب احساس تکلیف کردم تا حمایت شما را جهت راه‌اندازی یک ابتکار حیاتی و مهم جلب کنم. با توجه به اخراج دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا، به خاطر مشارکت آنها در تظاهرات مسالمت آمیز حمایت از غزه، دانشگاه فردوسی مشهد پیشقدم شده تا به این دانشجویان، بورسیه و پذیرش رایگان اعطا کند.

در ادامه این نامه آمده است؛ این ابتکار، نشانگر تعهد ما به آزادی اکادمیک، و پایبندی به حمایت از عدالت در بسترهای آموزشی در سراسر جهان می‌باشد. ما در نظر داریم که مواضع و اقدامات خود را از طریق یک اعلامیه رسمی به اشتراک بگذاریم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد می‌افزاید: مشتاقیم طرح ما توسط یونسکو و شبکه "تأثیرگذاری دانشگاهی سازمان ملل(UNAI)" منتشر شود. مساعدت شما در راستای تسهیل انتشار این اعلامیه جهت گسترش پیام ما و تضمین بازتاب آن در سطح جهانی، حیاتی خواهد بود. از شما بخاطر در نظر گرفتن درخواست ما سپاسگزاریم. حمایت شما در این مساله حیاتی و ارزشمند است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین