Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:23:10 GMT

خروج گندم از استان گلستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۲۹۸۷

خروج گندم از استان گلستان ممنوع شد

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: خروج گندم و ادوات کشاورزی از استان گلستان ممنوع شد و در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف بار و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمد دهنوی ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه هماهنگی خرید و قیمت‌گذاری تضمینی محصولات زراعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزایش نظارت‌ها و کنترل فرآیند تولید، خرید و توزیع گندم در استان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت مکلف است ظرف مدت 48 ساعت دسترسی‌های لازم سامانه جامع انبارها، سامانه‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی را برای پلیس امنیت اقتصادی و دیگر نهادهای نظارتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: خروج گندم و خروج ادوات کشاورزی به ویژه کمباین از استان ممنوع است و در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف محموله و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: تمامی انبارهای خصوصی و دولتی متعلق به هر سازمان و ارگان باید موجودی، ورودی و خروجی‌های خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند در غیر این صورت برابر مقررات و قانون برخورد خواهد شد.

کشت قراردادی گندم و برنج مهم‌ترین اولویت وزارت جهاد کشاورزی استتَرَک خشکسالی بر تن مزارع دیم/ 200 هزار هکتار از گندم‌زار‌های استان فارس به برداشت نرسیدباران ببارد امسال 8میلیون تن گندم تولید می‌کنیم/ امکان خودکفایی تولید گندم در سال آینده

دهنوی گفت: همه انبارها باید به صورت آنلاین به شبکه نظارت متصل بوده تا امکان دسترسی‌های به لحظه به موجودی انبارها وجود داشته باشد و تمامی سیلوها هم باید به دوربین فعال مجهز شده و سیلوها نیز موجودی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

وی اضافه کرد: ساعت کار همه مراکز دولتی خرید تضمینی گندم از ساعت 7 صبح تا ساعت 21 و 30 دقیقه خواهد بود و در صورت لزوم با نظر فرماندار تا جمع‌آوری آخرین بار ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مصوب شد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کنترل جدی و دقیق نسبت به نرخ حمل و نقل محصولات کشاورزی داشته باشد.

دهنوی بیان کرد: جهاد کشاورزی مکلف شد اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه خرید تضمینی گندم در تمام مراحل را برای مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم امسال 11 هزار و 500 تومان قیمت‌گذاری شده و تمام تلاش دولت بر این است که در کمتر از یک هفته مبلغ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت

محمد برزعلی گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت