Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کرمان در مجلس با اشاره به خسارت ۱۳ میلیارد تومانی به باغات پسته بر اثر سرمازدگی گفت: وزیر کشور باید در جلسه هیات دولت به این موضوع بپردازد تا اعتبارات لازم برای پشتیبانی از کشاورزان کرمان و استمهال بدهی وام‌ها و رفع بخشی از مشکلات مردم تامین و مرتفع شود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای پروژه خط انتقال آب شرب شهر کرمان از محل منابع آبی انتقال خلیج فارس به کرمان را تسریع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیگیری‌های انجام شده و منابعی که وزارت نیرو در نظر گرفته است و اختصاص اعتبارات از محل بودجه استان از طریق استانداری‌ها لازم است کار شروع شود تا بتوانیم ظرف چند ماه آینده آب شرب موردنیاز شهر کرمان که دچار تنش آبی است، تامین شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع در رسیدگی به سرمازدگی محصول پسته اظهار کرد: با توجه به شرایط کشاورزی در فروردین ماه امسال و خسارات وارده به باغات پسته که بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است، این موضوع مورد توجه قرار گیرد البته لازم است بخشی از خسارت از طریق صندوق حمایت از کشاورزان پرداخت شود. علی رغم جلسات برگزار شده اقدامی صورت نگرفته است.

پورابراهیمی در پایان با اشاره به مصوبه هیات دولت درباره بحران سرمازدگی، گفت: از نظر ما این وضعیت در کرمان بحران است و وزیر کشور باید در جلسه هیات دولت به این موضوع بپردازد تا اعتبارات لازم برای پشتیبانی از کشاورزان کرمان و استمهال بدهی وام‌ها و رفع بخشی از مشکلات مردم تامین و مرتفع شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سرمازدگی پسته ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرمازدگی پسته استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در منطقه امامزاده ابراهیم شفت در استان گیلان در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر) نوشت: «به استاندار ‎گیلان گفتم سریع‌تر خودش را به ‎شفت برساند. سریع اقدامات لازم برای کاهش درد مردم باید انجام شود. هرچند حادثه سنگینی بود اما خدا را شکر کسی آسیب ندید. دستورات لازم صادر شده است.»

آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی ببینید | تصاویر هولناک جدید از بقایای آتش‌سوزی در گیلان | اینجا دیگر ویرانه است!

کد خبر 848916 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور استان گیلان خبر مهم آتش‌ سوزی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم