Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:40:25 GMT

«در پناه عشق» سلبریتی گریز بود/ خواستیم در شأن مخاطب کار کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۰۹۲

«در پناه عشق» سلبریتی گریز بود/ خواستیم در شأن مخاطب کار کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، عوامل برنامه رمضانی «در پناه عشق» که هر شب با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو سیما پخش می‌شد امروز در نشست خبری صداوسیما پاسخگوی مخاطبان شدند.

احسان ارغوانی تهیه کننده «در پناه عشق» درباره رویکرد این برنامه بیان کرد: مهمانانی کاملاً اجتماعی خانوادگی داشتیم که افراد مختلفی به برنامه آمدند و شب گذشته هم وزیر اقتصاد مهمان ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه با مضمون حال خوب روی آنتن رفت، سعی کردیم مشاغل مختلف را ببینیم و امیدواریم توانسته باشیم حال مخاطب را خوب کنیم آیتم‌هایی را هم طراحی کردیم.

وی اضافه کرد: یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان طرح برنامه به تصویب شبکه دو رسید با تیم اتاق فکر به نتیجه رسیدیم و با خانم لواسانی گفتگو کردیم.

در ادامه مژده لواسانی نیز بیان کرد: دغدغه من این بود که چون سال‌هاست برنامه مناسبتی به خصوص در رمضان اجرا نکردم، کاری را بپذیرم که متفاوت باشد. روی این اصل متمرکز بودیم که نسبت به دیگر برنامه‌های رمضانی و تکراری شدن مهمانان و رویکردها، متفاوت عمل کند. رویکرد برنامه و مهمان‌هایی که دعوت شدند نسبت به آنچه معمولاً در ماه رمضان شاهدش هستیم متفاوت بود و تمام توان را گذاشتیم تا برنامه‌ای در شأن مخاطب باشد.

همچنین حسین متولیان کارگردان برنامه اظهار کرد: ما چهره گریز بودیم و سراغ کسانی که به آنها سلبریتی می‌گویند نرفتیم. مردم چهره‌های ما هستند مردمی که پیش برنده اجتماع هستند. اگر در برنامه‌های دیگر که در سال‌های قبل روی آنتن می‌رفت این وجه قائل بود که مردم را به تفکر واداریم ما سعی داشتیم در کنار آن لبخندی هم ارائه کنیم. خدا را شکر امروز هم در گفتگویی که با مردم داشتیم انرژی خوبی گرفتیم و مردم متوجه این حال خوب شده بودند.

سیما رامین نیا سردبیر این برنامه عنوان کرد: در تجربه ماه رمضانی این اولین کار سردبیری من بود. با این حال سعی کردیم در این تجربه متفاوت باشیم. ما همیشه در برنامه‌های ماه رمضانی گریه گرفته‌ایم و چنین برنامه‌ای را خوب می‌دانستیم. یعنی مردم از نظر احساسی آنقدر درگیر شوند که متوجه محتوا نشوند. اما ما خواستیم به مشاغل بپردازیم چون در یک برنامه سی روزه به آن نپرداخته بودند و بگوییم خود آدم‌ها باید مسئول باشند و دنبال مسئولین نگردیم. آیتم‌های متفاوتی را هم طراحی کردیم که آنها هم در همان خط سیر اصلی برنامه است و پراکنده نیست.

سپس ارغوانی درباره رمز موفقیت برنامه تصریح کرد: من همیشه در برنامه‌هایم سعی کرده‌ام همیشه دغدغه‌های نسل جوان را مطرح کنم. فکر می‌کنم در این برنامه هم رمز موفقیت ما این بود که به مشاغل پرداختیم اینکه یک قصاب یا نجار از کار خود بگوید و در راستای شغل خود حال خوب ایجاد کرده باشد نداشتیم.

لواسانی نیز در ادامه گفت: من سال گذشته برنامه «بسته پیشنهادی» را داشتم و خودم این حساسیت را داشتم که در اجرای «در پناه عشق» تفاوت لحاظ شود و اینگونه نباشد که حس شود من در هر دو این برنامه‌ها یکی هستم. من سعی کردم فضای رمضانی آرامش بخش را در اجرایم لحاظ کنم. اجرای شاد و انرژیکی که در دیگر برنامه‌ها دارم به فضایی آرام بدل شد و خواستم اجرا را به سمت فضایی پخته‌تر و وزین‌تر ببرم. قرار نبود فضایی چالشی با مهمان داشته باشیم و آنچه به نام هاردتاک می‌شناسیم رخ دهد. آخرین برنامه در ماه رمضان در سال ۹۵ و ۹۶ بود و به نظرم این ماه تفاوتی با روزهای دیگر دارد و به طریق اولی اجرا و برنامه سازی هم متفاوت می‌شود.

متولیان اظهار کرد: ما در رسانه‌ها با کلیدواژه‌ها سر و کار داریم، ما هم سعی کردیم در برنامه، طراحی آیتم‌ها و.... کلیدواژه امید پررنگ باشد.

رامین‌نیا در پایان درباره روند کاری این برنامه عنوان کرد: ما برای این برنامه گروهی از خبرنگاران را تشکیل دادیم و حتی در شهرهای مختلف هم از خبرنگاران محلی کمک گرفتیم چون قرار بود به شغلی بپردازیم که در شهر خود منحصر به فرد باشد. خط محتوایی در سوژه‌ها داشتیم یعنی آدم‌هایی که در مشاغل مختلف راهی برای خوب کردن حال مردم داشتند. مثلاً از یک مرغ فروشی دعوت کردیم که حتی از شبکه سوال شد چرا او را دعوت کرده‌ایم اما او در شب یلدا ۲ تن مرغ را در میان نیازمندان دعوت کرده بود. مشاغلی را دعوت کردیم که کمتر دیده می‌شوند و سعی کردیم صدای آنها باشیم.

کد خبر 5480334 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان مژده لواسانی احسان ارغوانی نادر طالب زاده روز قدس 1401 فیلم کوتاه تئاتر ایران رادیو نمایش درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی روز قدس کارگردان تئاتر راهپیمایی روز قدس کنسرت موسیقی کارگردان سینما فیلم سینمایی پناه عشق ماه رمضان برنامه ها سعی کردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو

دریافت 23 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این استان دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار مرتع و ۱۸۸ هزار هکتار عرصه جنگلی است.

کد خبر 847431 منبع: ایرنا برچسب‌ها قاچاق خبر مهم گیاهان و درختان استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»