Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست شركت مدیریت تولید برق نكا از تولید بیش از 563 میلیون و337 هزاركیلووات ساعت انرژی در فروردین ماه امسال خبر داد. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،حسینعلی تازیکی با اعلام این خبر افزود: از این میزان تولید بالغ بر 539 میلیون و329 هزاركیلووات ساعت انرژی خالص به شبكه سراسری برق كشور تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی گفت: در این ماه 91.1 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخار و 8.9 درصد در واحدهای بلوك سیكل تركیبی بدست آمد طوری كه در فروردین امسال 5.35 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.   
تازیکی ادامه داد: تعمیرات میاندوره ای واحد یک بخار، اولین تعمیرات اساسی واحد بخار بلوک سیکل ترکیبی، پنجمین تعمیرات اساسی واحد4 بخار و نیز تعمیرات اساسی واحد یک گازی به منظور ایجاد آمادگی لازم برای فصل تابستان و پیک مصرف برق در حال انجام می باشد. 
 نیروگاه شهید سلیمی نکا با 4 واحد بخار به ظرفیت هرکدام 440 مگاوات، 2 واحد گازی به ظرفیت هریك 137.6 مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت 160 مگاوات نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: در فروردین امسال تولید انرژی در نیروگاه نكا از مرز 563 میلیون كیلو وات ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام کاهش نرخ رشد نقدینگی به ۲۳ درصد در ماه فروردین گفت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا فرزین امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است، همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

کد خبر 750925

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی