Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:08:54 GMT

خانه تکواندو میزبان لیگ بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۲۴۸

خانه تکواندو میزبان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته اول و دوم از مرحله نهایی، هفدهمین دوره لیگ تکواندو زنان جام کوثر «یادواره شهیده شاخص ورزش کشور بانو شیرین روحانی راد»، روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه با حضورهشت تیم راه یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در مرحله اول این رقابتها ۱۶ تیم در دو گروه اول و دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های "پایگاه سلامتی رها، باشگاه فتح صدر البرز (رتاآ)، لوازم خانگی کن، لوکس شمشیری، هیا ت تکواندو درود، آینده سازان لوازم خانگی کن، هیأت تکواندو استان مازندران وشرکت رهنما تجارت آراز امین (رتاآ) " موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

هفته اول:
پایگاه سلامتی رها - باشگاه فتح صدر البرز (رتاآ)
لوازم خانگی کن - لوکس شمشیری
هیأت تکواندو درود - آینده سازان لوازم خانگی کن
هیأت تکواندو مازندران - شرکت رهنما تجارت آراز امین (رتاآ)

هفته دوم:

پایگاه سلامتی رها - لوکس شمشیری
آینده سازان لوازم خانگی کن - باشگاه فتح صدر البرز (رتاآ)
هیأت تکواندو درود - هیأت تکواندو استان مازندران
لوازم خانگی کن - شرکت رهنما تجارت آراز امین (رتاآ)

کد خبر 5480308

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو بانوان فدراسیون تکواندو ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال آلومینیوم اراک حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان اردوی تدارکاتی لوازم خانگی کن هیأت تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد