Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: تا به امروز افزون بر ۱۵۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد به برکت ستاد دیه کشور به آغوش خانواده بازگشته‌اند و استان اصفهان با اختلاف بسیار پس از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی هر کدام با هفت و شش میلیارد تومان در صدر استان‌های کشور از نظر جذب کمک خیران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداسدالله جولایی در سفر به اصفهان در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان اصفهان، اظهار کرد: تا به امروز افزون بر ۱۵۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد به برکت ستاد دیه کشور از بند رها شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه مبارک رمضان سال جاری علی‌رغم روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان، آزادی ۲۵۰ زندانی در ۲۷ روز از ماه رمضان با کمک ۴۰ میلیاردی خیران شگفت‌انگیز است.

وی افزود: افزون بر تعهدات ۴۰ میلیاردی خیران در ماه مبارک رمضان و با وصول رقمی معادل ۱۹ میلیارد تومان در صدر فهرست بیشترین جذب مشارکت‌های مردمی قرار گرفته است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور ادامه داد: استان اصفهان با اختلاف بسیار پس از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی هر کدام با هفت و شش میلیارد تومان در صدر استان‌های کشور ازنظر جذب کمک خیران، قرار دارد.

به گزارش ایمنا، همزمان با سفر مدیرعامل ستاد دیه کشور به اصفهان، جلسه هیئت امنا این ستاد در استان اصفهان با حضور حجت‌الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل زندان‌ها و دیگر اعضا برگزار شد.

کد خبر 572238

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرعامل ستاد دیه کشور آزادي زنداني کمک به آزادی زندانیان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آزادی زندانیان در ماه رمضان آزادی زندانیان جرایم مالی کمک خیران برای آزادی زندانیان آزادی زندانیان در اصفهان گلریزان زندانیان در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد دیه کشور استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند