Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۱۱ سال از ثبت‌نام و واریز پول برای تحویل مسکن مهر در فاز ۱۱ زون ۲ شهر پردیس گذشته اما این روزها تعلل شرکت عمران در تحویل واحدهای مسکونی متقاضیان را بی تاب کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، 11 سال پیش مردم  و به‌ ویژه قشر ضعیف جامعه با هزار امید با پس‌اندازهای ناچیز و اخذ وام برای خانه‌دار شدن و تحویل مسکن مهر ثبت‌نام کردند اما تا به امروز این امیدواری و تلاش به نتیجه نرسیده زیرا که شرکت عمران پردیس زیر وعده‌هایش زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکین واحدهای مسکونی مسکن مهر در فاز 11 زون 2 شهر پردیس با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای دریافت واحدهای مسکونی به شرکت عمران مراجعه کرده و هر بار با وعده کاذب مواجه شدند.

یکی از مالکان واحدهای مسکن مهر در فاز 11 پردیس گفت: مسئولین بارها قول اختصاص و تکمیل واحدهای مسکونی و پیشرفت روزافزون پروژه‌ها را داده‌اند که همه این وعده‌ها دروغی بیش نبوده است.

وی با بیان اینکه نصب دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی از تعهدات شرکت عمران در واحدهای مسکن مهر است افزود: تأسیسات آب و فاضلاب در واحدهای مسکونی فاز 11 زون 2 معیوب و از استاندارهای مناسب برخوردار نیست و مشکلات عدیده‌ای را به وجود خواهد آورد.

یکی دیگر از مالکان واحدهای مسکونی مسکن مهر فاز 11 پردیس بیان کرد: طلب هزینه مازاد برای تحویل واحدهای مسکونی و به روز توسط شرکت عمران از مالکان خلاف قانون است و این به‌نوعی زورگیری از قشر محروم و مظلوم است که با روش‌های مختلف درصدد اخذ آن هستند.

وی تصریح کرد: چرا باید دلالان و بنگاه‌های معاملاتی شماره تماس مالکان مسکن مهر را داشته باشند و هر روز با تماس‌های خود مردم با هزار دروغ و فریب مجبور به واگذاری خانه‌هایی شوند که هنوز تحویل مالکان نشده است، شماره تماس خصوصی مردم را چه کسی در اختیار دلالان گذاشته است؟!

یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر در فاز 11 زون 2 گفت: به‌رغم افزایش قیمت مسکن در منطقه و مسکوت ماندن پروژه مسکن مهر بعضاً برخی دلالان با مالکان تماس گرفته و درخواست واگذاری امتیاز واحدهای مسکونی را با قیمت ناچیز می‌دهند که تمام امید مردم برای خانه‌دار شدن پس از یک دهه رهایی از مستأجری است.

پیمان پیرفرشی ضمن تأیید تأخیر در تحویل واحدهای مسکونی فاز 11 شهر پردیس گفت: 33 هزار و 350 واحد مسکونی در فاز 11 پردیس ساخته شده است که بیش از 27 هزار مسکن به متقاضیان تحویل و 6 هزار واحد مسکونی در دست ساخت و تکمیل است.

مترو پردیس بازنگری می‌شودپردیس زمین می‌دهد، تصفیه‌خانه تحویل می‌گیرد/ هدایت فاضلاب فاز 8 به لاگون‌های موقتی1900 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی پردیس در کنترل شبکه مراقبت ‌قرار گرفت

وی تصریح کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات واحدهای نیمه تمام مسکن مهر در فاز 11 شهر پردیس هستیم و قطعاً در سال جاری این واحدها به مردم تحویل داده می‌شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: اغلب واحدهای مسکن مهر در فاز 11 پیشرفت 85 درصدی داشته است و طی هفته‌های آتی خبر خوبی را برای متقاضیان و مالکان واحدهای مسکن مهر خواهیم داد تا با برنامه‌ریزی مناسب جهت نقل‌وانتقال مهیا باشند.

پیگیری و مشاهدات خبرنگار خبرگزاری تسنیم از پروژه مسکن مهر در فاز 11 زون 2 شهر پردیس نشان می‌دهد، این پروژه پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و با تلاش مسئولین می‌شود مردم محروم و مظلوم را که بیش از یک دهه از ثبت‌نام مسکن مهر گذشته است را خانه‌دار و از سردرگمی نجات داد.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر در فاز 11 واحدهای مسکن مهر واحدهای مسکونی شرکت عمران فاز 11 زون 2 شهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن