Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@10:45:09 GMT

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۵۳۸

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی معرفی شد

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی در دو مدل ۴۳ و ۴۶میلی‌متری با نمایشگر AMOLED و حسگر نوار قلب رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro هواوی در دو مدل تیتانیومی ۴۶ میلی‌متری و سرامیکی ۴۳ میلی‌متری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، این دو مدل به ترتیب دارای نمایشگر ۱.۴۳ و ۱.۳۲ اینچی AMOLED هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه بزرگ‌تر حداکثر ۱۴ روز شارژدهی دارد و اگر کاربران از همه قابلیت‌های آن زیاد استفاده کنند، این مدت به هشت روز کاهش پیدا می‌کند.

شارژدهی مدل ۴۳ میلی‌متری نیز در حالت عادی هفت روز و در صورت استفاده سنگین چهار روز اعلام شده است. سرعت شارژ ساعت Watch GT 3 Pro در مقایسه با نسل قبلی ۳۰ درصد افزایش یافته است، به طوری که کاربران می‌توانند با ۱۰ دقیقه شارژ، یک روز کامل از این محصول استفاده کنند. شرکت هواوی ادعا می‌کند که محصول جدید هنگام غواصی تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی به حسگر ثبت نوار قلب (ECG)، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و حسگر سنجش دما مجهز است و وضعیت خواب و استرس کاربران را نیز ردیابی می‌کند. ساعت جدید شرکت هواوی با استفاده از سیستم‌عامل HarmonyOS و فناوری NFC اجرا می‌شود. مدل ۴۶ میلی‌متری این محصول که شیشه‌ای از جنس یاقوت دارد، با قیمت پایه ۳۸۰ دلار و مدل ۴۳ میلی‌متری با قیمت ۴۵۵ دلار وارد بازار می‌شود. کاربران می‌توانند در صورت تمایل بند چرمی یا بندی با پوشش سرامیکی را تهیه کنند.

کد خبر 572049

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی ساعت هوشمند ساعت هوشمند هواوی گجت های جدید گجت گجت جديد گجت پوشیدنی بهترین گجت ها جدیدترین گجت ها گجت پوشیدنی جديد هوآوی محصولات هواوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق Watch GT 3 Pro هواوی ساعت Watch GT 3 Pro میلی متری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از چهار شنبه عصر وارد فارس شد، شهرستان فیروز آباد با ۱۰۱ میلی متر بارش رکورد دار است و نورآباد و شهرستان ممسنی با ۹۲ میلی متر پس از آن قرار دارد.
تا ساعت ۰۸ و ۳۰ دقیقه امروز درمیمند ۸۳، قیر و کارزین ۶۴ میلی متر خنج و کازرون ۵۸، کوار ۴۷ میلی متر، جهرم و زرین دشت ۴۱ میلی متر اردکان ۴۰ و فسا و داراب ۳۷ میلی متر باران بارید.
میزان بارش‌های شیراز هم در این سامانه ۲۴ و شهرک گلستان ۳۲ میلی متر اعلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان