Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:24:28 GMT

کارگران سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۶۰۰

کارگران سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در بازدید از واحد‌های تولیدی کرمان و تجلیل از کارگران در روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران نقش اساسی در تولید دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی دارند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان امروز در روز جهانی کارگر با حضور در دو واحد صنعتی و تولیدی کرمان ضمن قدردانی از تلاش کارگران خدوم با اهدا گل از زحمات کارگران تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان ، شهردار کرمان ، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان ، سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی کرمان و جمعی از مدیران و مسؤلان جامعه کار و تلاش حضور داشتند.

در این بازدید امام جمعه کرمان با بیان اینکه کارگران نقش اساسی در تولید دانش بنیان دارند گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی ایفا می‌نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب برنداشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اگرچه دشمنان باهدف بهره برداری سیاسی به دنبال برجسته کردن مشکلات کارگران هستند، اما این قشر جامعه همه نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را با هوشیاری خنثی کرده اند.

او گفت: حمایت از قشر عظیم کارگر برای کشور در زمینه تولید و اقتصاد سرنوشت ساز است و کارفرمایان باید همیشه به کارگران تکریم و احترام کنند و اگر ظلمی بر آنان روا شده است ازطریق مسئولان باید پیگیری و در رفع مشکلات آن‌ها کمک شود.

 در این بازدید‌ها از کارگران زحمت کش مجتمع ذوب نورد کرمان و قطعه گستر کرمان واقع در شهرک صنعتی خضرا تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز کارگر امام جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: همزمان با هفته کار و کارگر، از کارگران نمونه هر بخش به صورت غیر منتظره با حضور خانواده‌هایشان، تجلیل شد و به آنها یک روز مرخصی داده شد تا روز کارگر را در کنار خانواده خود بگذرانند.

وی، افزود: برای رفاه حال کارگران در معاونت منابع انسانی برنامه‌های متعددی داریم تا بتوانیم مسائل کارگری را بهبود ببخشیم.
حمیدیان بیان کرد: خیلی از درخواست‌ها و دغدغه‌های کارگران را در اجرای این برنامه‌ها لحاظ کرده ایم که برخی انجام شده و برخی در دست اقدام است.
وی، گفت‌: علاوه بر این با برنامه‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای، برای آینده این صنعت و این مجموعه در تلاش هستیم که این هم در زمینه رفاه حال کارگران موثر و مهم خواهد بود.
در آیین تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، امام جمعه بافق، فرماندار، بخشدار، رییس شورای شهر، دادستان و رییس دادگستری، رئیس اداره کار و همچنین مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود