Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با تاکید بر ضرورت عمل به ماده 35 احکام دائمی کشور از سوی دستگاه‌های اجرایی دولتی گفت: امنیت پیش نیاز توسعه و تعالی در کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار مهدی معصوم بیگی در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید یگان انتظامی صدا و سیما با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مهمانی خدا، فرارسیدن عید پرفضیلت فطر را تبریک گفت و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنم اثبات بندگی و تزکیه نفس بود و امیدواریم با عنایات خداوند متعال پس از یک ماه راز و نیاز خالصانه با پروردگار متعال در صراط مستقیم و مسیر حق و حقیقت قرار گریم و عامل به آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت نظم و امنیت در جوامع بشری افزود: امنیت پیش شرط توسعه و آبادانی در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و در نظام جمهوری اسلامی ایران که مجموعه انتظامی کشور پرچمدار آن است همیشه تلاش کرده تا امنیت را به احسن وجه تامین کند.
سردار معصوم بیگی افزود: بحمدالله امنیت در کشور عزیزمان ایران اسلامی علیرغم اینکه معاندان در منطقه و سایر نقاط از ایجاد شرایط بحرانی و تولید ناامنی دست بردار نیستند، به برکت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی»، مجاهدت رزمندگان، خون پاک و مطهر شهدای عزیز و والامقام، ایثارگری جانبازان پرافتخار و تلاش گسترده مجموعه نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های امنیت ساز در شرایط مطلوب و بسیار خوبی قرار دارد و این مهم نیازمند مراقبت است تا خدشه‌ای به آن وارد نشود.
وی با بیان اینکه بخشی از این امنیت باید به واسطه همکاری نهاد‌های دولتی تامین و تعمیم داده شود، گفت: به استناد ماده 35 احکام دائمی کشور و برابر پیش بینی‌های انجام شده در برنامه سوم و چهارم توسعه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به راه اندازی یگان‌های حفاظت شده اند.
سردار معصوم بیگی ادامه داد: با پیگیری‌های پلیس پیشگیری و حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح، موفق شده ایم در 13 دستگاه اجرایی، یگان‌های حفاظت را راه‌اندازی کنیم و با تشکیل این یگان‌ها نه تنها صاحب تجربه‌ای موفق و گرانبها در امر تولید امنیت شده ایم بلکه در حوزه تولید، تامین و حفظ امنیت نیز از یک انسجام و پیوستگی خوب برخوردار شده ایم که همه آحاد مردم و سازمان‌ها از آن منتفع هستند.
ارشدترین مقام پلیس پیشگیری کشور با تاکید بر لزوم عمل به ماده 35 احکام دائمی کشور از سوی دستگاه‌های اجرایی که نیازمند تامین امنیت انتظامی هستند، تصریح کرد: پلیس پیشگیری انتظامی کشور یکی از اولویت‌های ماموریتی خود در سال 1401 را تسریع در راه اندازی یگان‌های حفاظت در وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی قرار داده است.
سردار معصوم بیگی در خاتمه این مراسم از زحمات و تلاش‌های ارزنده سرهنگ رسول عظیمی در تامین نظم و امنیت مراکز صداو سیما قدردانی و با معرفی سرهنگ فرزین قلاوند به عنوان فرمانده جدید یگان انتظامی صدا و سیما که از فرماندهان ولایی، با مهارت و صاحب تجارب ارزشمند در امور انتظام بخشی است، آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حفاظت پلیس پیشگیری معصوم بیگی یگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور

تقی رضایی در همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن که در شیراز برگزار شد، گفت: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها بسیار قابل توجه و عملکرد بسیار بالایی است.

او، هدف از برگزاری این همایش را انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر، پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری برنامه اجرایی ادارات کل و همچنین پیگیری تأمین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت خدمتگزار و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد.

رضایی ادامه داد: یکی از روش‌های تأمین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن حمیت همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تا در آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم، اما در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تامین کنیم.

او ادامه داد: در استان فارس نیز در بحث تامین زمین به ویژه در آنجا که با کمبود مواجه بوده‌ایم در قالب توافقات و تغییر و تحول اراضی اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند