Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای بازی با پیکان دست به تغییرات زیادی در ترکیب پرسپولیس خواهد زد

پرسپولیس باز هم با تغییر در ترکیب اصلی بازی با پیکان را آغاز خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، بعد از هفته ها تعطیلی بالاخره رقابت های لیگ برتر استارت می خورد و پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان طبیعی است با توجه به روند آماده سازی سرخ پوشان در تمرینات و تفکراتی که در این مدت به مجموعه دیکته شده، شاهد حضور بازیکنان تازه ای در ترکیب اصلی باشیم و قطعا یحیی گل محمدی تیمش را نسبت به آخرین بازی که مقابل آلومینوم اراک انجام داد، با چند تغییر راهی میدان خواهد کرد.

شنیده های دریافتی از تمرین حکایت از آن دارد بازگشت حامد لک به چارچوب دروازه پرسپولیس مهم ترین تغییر در ترکیب سرخ ها خواهد بود. اگرچه پیشرفت احمد گوهری ملموس به نظر می رسید اما حساسیت بازی های 6 هفته باقی مانده از یک سو و تفکر داوود فنایی و یحیی گل محمدی مبنی بر این که تجربه حامد لک می تواند در این مقطع و شرایط حساس بیشتر به تیم کمک کند، از سوی دیگر باعث شده تا به این لحظه حامد لک به گزینه اول یحیی برای حضور در چارچوب دروازه سرخ ها برای بازی با پیکان باشد.

مگر این که تا روز چهارشنبه اتفاقات خاص یا درون اردویی رخ دهد که البته در این فصل برای پرسپولیس کم اتفاق نیفتاده است، اتفاقاتی که در چند نوبت و در آخرین لحظات منجر به تغییر ترکیب پرسپولیس شده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اصلی رئال برای بازی با کادیز (17.45) اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت، تغییرات زیادی نسبت به بازی با بایرن می‌بینیم.

کارلتو 10 بازیکن جدید را در ترکیب رئال قرار داده و فقط ناچو مثل بازی با بایرن از ابتدا کار را شروع می‌کند. نکته قابل توجه بدون شک بازگشت کورتوا بین چارچوب دروازه پس از مصدومیت شدید ابتدای فصل او است. 

آردا گولر نیز برای اولین بار در برنابئو از ابتدا بازی می‌کند. در ترکیب خبری از جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو نیست و به جای آنها براهیم، آردا و خوسلو بازی می‌کنند. کروس و شوامنی نیز روی نیمکت هستند. لازم به ذکر است که رئال اگر این بازی را ببرد، در یک امتیازی قهرمانی قرار خواهد گرفت.

ترکیب اصلی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، فران گارسیا، مودریچ، کاماوینگا، سبایوس، آردا گولر، براهیم و خوسلو

دیگر خبرها

  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی