Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی ظهر یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل در استانداری مازندران با اشاره به دستور و تاکید مبنی بر آزادسازی ساحل اظهار داشت: آزادسازی ساحل سبب شادی مردم شده و از دستاوردهای دولت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به کاهش محدودیت‌های کرونایی افزود: بدون حمایت ملی در ساماندهی سواحل با مشکل روبرو می‌شویم وباید ساحل را از پراکندگی مدیریتی و بی نظمی گذشته رها کنیم و آن را به مدیریت منسجم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مازندران خدمات ملی می‌دهد اما امکاناتش محلی است، افزود: به دلیل فقدان اعتبار در ساماندهی سواحل نگران هستیم و به رغم آنکه دارای برنامه هستیم اما اعتبار نداریم.

سلگی ادامه داد: برای اینکه حداقل دو ساعت برنامه در ساحل ۴۰۰ کیلومتری داشته باشیم به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و به حداقل‌های امداد و نجات غریق اکتفا می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: حفظ فرهنگ بومی و محلی مازندران در سواحل در استان امری لازم و ضروری است و این استان ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در دفاع مقدس و شهدای زیادی در دفاع از حرم تقدیم کرده است.

وی تصریح کرد: درایام نورز تلاش کردیم مبلغ فرهنگ اصیل و موسیقی اصیل استان باشیم و امیدواریم با تدابیر صورت گرفته، تابستان خوبی را در استان و سواحل رقم زنیم.

رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران نیز شمار غریق را طی سال قبل در استان ۶۴ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به سال ۹۹ افزایش داشت و در عین حال ناجیان ۶۱۸ نفر را از مرگ نجات دادند.

وی ادامه داد: سال قبل ۶۵۰ ناجی در سواحل فعال بودند و امسال به دلیل بازگشایی و آزادسازی سواحل باید شمار آن به هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در سال قبل ۲۸ طرح سالمسازی دریا در استان ۱۵ شهرستان و ۲۴ شهر ساحلی فعال بوده است.

رجبی با اظهار اینکه بیشترین غریق را به تعداد ۱۷ نفر در محمودآباد داشتیم، گفت: شهرستان‌های چالوس و نوشهر در رده‌های بعدی قرار دارند و آسیب شناسی از این وضعیت در دست بررسی است.

کد خبر 5480408

منبع: مهر

کلیدواژه: سالمسازی سواحل استانداری مازندران ساری روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه رژیم صهیونیستی مشهد ساماندهی سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند