Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:55:38 GMT

نظارت دادستانی مرکز البرز بر مراکز توانبخشی بهزیستی کرج

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۶۹۲

نظارت دادستانی مرکز البرز بر مراکز توانبخشی بهزیستی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی با اشاره به انجام نظارت‌های تخصصی بر عملکرد مراکز نگهداری معلولین و اعصاب و روان به صورت میدانی گفت: این موضوع با دستور صادره و با حضور مسئولان دادستانی مرکز استان و اداره کل بهزیستی استان البرز در حال انجام است و تاکنون از مراکز نگهداری از سالمندان ماه منیر، مهر آفرین، مهر مادر و کهریزک در شهرستان کرج بازدید به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: در این بازدید که در راستای نظارت و احقاق حقوق عامه انجام می‌شود نماینده دادستانی کرج به همراه مدیرکل بهزیستی استان البرز، معاون توانبخشی و مدیر حراست بهزیستی البرز با هدف آگاهی از مشکلات، کمبودها و نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های تخصصی جاری در مراکز تحت نظارت حضور دارند.

مددی با اشاره به دستورات مقتضی برای بررسی و نظارت متذکر شد: در این بازدیدها کلیه امور فنی، ایمنی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ موارد تغذیه و بهداشت انبار و آشپزخانه و کیفیت مواد غذایی؛ دوربین‌های مداربسته، حفاظت فیزیکی و تردد؛ میزان رضایتمندی خانواده‌ها، رعایت تعرفه‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی پرسنل و رعایت دستورالعمل‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 5480452

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی استان البرز دادستانی کرج حسن مددی روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه رژیم صهیونیستی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور