Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش هند امروز خبر داد که کشورها منتظر نظر چین برای برگزاری بازی‌های آسیایی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که چند روز پیش یک رسانه فرانسوی از تعویق یک ساله بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داده بود یک مقام شورای المپیک آسیا تاکید کرد این بازی‌ها در زمان تعیین شده برگزار می‌شود.

این در حالی است که آنوراگ تاکور وزیر ورزش هند امروز شنبه گفت که درخواست حضور این کشور در بازی‌های آسیایی پس از دریافت استعلام از چین گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین در تلاش است تا شیوع بیماری کووید ۱۹ در شانگهای و پکن را تحت کنترل داشته باشد. شانگهای به مدت یک ماه است که در قرنطینه به سر می‌برد.

وزیر ورزش هند در این باره گفت: اینکه وضعیت در چین به عنوان‌ کشور میزبان جیست و آنها چه می‌گویند، مهم است. همه کشورهای شرکت کننده در حال بحث و گفت‌وگو هستند و ما هم در روزهای آینده تصمیم خواهیم گرفت اما قبل از آن کشور میزبان باید روشن کند که به چه چیزی فکر می‌کند و چقدر آمادگی دارد.

در حالی که تعداد زیادی از رویدادی بین‌المللی در چین به دلیل کرونا لغو شد، المپیک زمستانی تنها رویدادی بود که چینی‌ها برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر ورزش چین کرونا المپیک آسیا بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال