Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جاده طریق الطیب ۸۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: از محل سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث یک دستگاه پل در این مسیر اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به فرهنگ شهید و شهادت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برآمده از خون شهدا، فداکاری‌ها و رشادت‌ها است، عنوان کرد: در دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به موضوع شهید و شهادت شد و افزون بر 80 درصد یادمان‌‌های شهدای گمنام و گلزار شهدا طی این مدت بازسازی و بهسازی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کار خوبی در تپه نورالشهدا یاسوج صورت گرفت، افزود: یک میلیارد تومان برای بهسازی تمثال مطهر شهدای استان اختصاص یافت و تصاویر شهدا که بعد از برگزاری کنگره شهدا در سال 94 نصب شده بودند بهسازی می‌شوند.

حاجی‌زاده در خصوص دغدغه بنیاد حفظ آثار در خصوص موزه دفاع مقدس گفت: موزه دفاع مقدس در اعتبارات دیده شده است، سال گذشته دو میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شد که بنیاد این رقم را جذب کند ضمن اینکه در بودجه سال 1401 نیز برای ساخت این مکان فرهنگی اعتبار اختصاص می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بارها این موضوع را گفته‌ام، مجدداً یادآوری می‌کنم که مدیران در زمینه فرهنگ شهید و شهادت آتش به اختیار هستند و موضوعات و پروژه‌های مربوط به فرهنگ شهید و شهادت را به تبصره و ماده گره نزنند.

حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روستاهای در مسیر مزار مطهر شهید طیب فاقد راه مناسب بودند، گفت: به برکت وجود این شهید والامقام عملیات احداث جاده طریق‌الطیب آغاز و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه از محل سفر رئیس جمهور 20 میلیارد تومان برای احداث پل این مسیر در نظر گرفته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبق آمار طی دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به بازسازی و ساماندهی گلزار مطهر شهدا شد، گفت: برای تکمیل تپه نورالشهدای یاسوج 6 میلیارد، تپه نورالشهدای سی‌سخت 5 میلیارد، ساماندهی تپه نورالشهدای باشت 3 میلیارد و تکمیل برخی گلزارهای شهدا نیز 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که بیانگر توجه به فرهنگ شهید و شهادت است.

امام جمعه زاهدان: خانواده شهدا سرداران عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند روند ارائه خدمات بیمه‌ای به ایثارگران استان تهران رو به بهبود است با موافقت نمایندگان؛ استفساریه مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران حذف شد

در ادامه سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تولید 43 کتاب مکتوب و 20 عنوان کتاب صوتی در سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع 228 برنامه بنیاد حفظ آثار در سال گذشته 97 درصد برنامه‌ها انجام شد.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با سازمان سینمایی اوج برای ساخت فیلم زندگینامه شهید طیب خبر داد.

انتهای پیام/542/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ شهید و شهادت میلیارد تومان دفاع مقدس حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی که طی ۱۱ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، در حال حاضر به رشد ۸۵ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری نیز سرعت بخشی و تکمیل این پروژه است، اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده این پروژه تا پاییز سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می گیرد.

منصوری گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تحقق این پروژه سه و نیم میلیون متر مکعب آب برای حوزه صنعت و کشاورزی و پوشش پنج و نیم میلیون متر مکعبی آب شرب را خواهیم داشت.

کد خبر 6092366

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد