Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:26:51 GMT

آمازون مرخصی با حقوق را برای کارمندان مبتلا به کرونا لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۹۳۵

آمازون مرخصی با حقوق را برای کارمندان مبتلا به کرونا لغو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تغییرات مذکور در حالی اتفاق می افتد که واکسن های کووید۱۹ در دسترس قرار گرفته اند و دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا نیز اصلاح شده است.

براساس یادداشتی که شرکت برای کارمندانش منتشر کرده، شاغلان در آمازون در آمریکا پس از تشخیص ابتلا به کووید۱۹، می توانند ۵ روز مرخصی بدون حقوق دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این متن آمازون با توجه به کاهش شیوع پاندمی، در دسترس قرار گرفتن واکسن ها و درمان های مختلف و همچنین آپدیت دستورالعمل بهداشت عمومی نوشته است: ما می توانیم به شیوه ای ایمن خود را با سیاست های قبل از شیوع کووید۱۹ انطباق دهیم.

این تغییرات در حالی اعلام می شود که اخیرا تلاش های کاربران در برخی انبارها برای تشکیل اتحادیه برای آمازون چالش هایی به وجود آورده است. در ماه آوریل کارگران انبار این شرکت در نیویورک رای به تشکیل نخستین اتحادیه دادند.

از سوی دیگر روز گذشته آمازون اعلام کرد هشدار درباره موارد ابتلا جدید به ویروس کرونا در واحدها و همچنین تشویق به واکسیناسیون را متوقف می کند، مگر آنکه ازلحاظ قانونی ملزم به این کار شود.

کد خبر 5480292

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری کارگران ویروس کرونا آمازون حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی حمله روسیه به اوکراین اینترنت شرکت دانش بنیان گوگل فناوری فضایی تراشه روسیه فناوری نانو ایستگاه فضایی بین المللی آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور