Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:59:35 GMT

برای خرید آپارتمان در اندیشه از کجا کمک بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۹۳۶

برای خرید آپارتمان در اندیشه از کجا کمک بگیریم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها که با بالارفتن قیمت خانه و آپارتمان در تهران و کرج، قدرت خرید مردم تا حد زیادی کاهش پیدا کرده، خرید آپارتمان در اندیشه می‌تواند یک گزینه عالی به شمار آید. به دلیل این که اندیشه با چند فاز مختلف در منطقه‌ای واقع شده که هم به تهران و هم به کرج نزدیک است می‌تواند موقعیت مناسبی برای خرید آپارتمان و سرمایه‌گذاری به شمار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مطلب سعی داریم به شرایط و اخبار مسکن اندیشه اشاره کرده و به شما بگوییم که خرید آپارتمان در اندیشه تهران چه مزایایی دارد. در انتها نیز یکی از دفاتر مشاوره املاک اندیشه را به شما معرفی خواهیم کرد که از تیم حرفه‌ای فروش برخوردار است به‌طوری که می‌توانند بهترین املاک را در فازهای مختلف اندیشه به مشتریان معرفی نمایند.

اندیشه تهران در کجا واقع شده است؟

پیش از آن که به بررسی موقعیت مناسب خرید آپارتمان در اندیشه بپردازیم لازم است شما را با محدوده جغرافیایی و شهری اندیشه آشنا کنیم. تا افرادی که مایل به خرید آپارتمان در اطراف تهران و کرج هستند اما با موقعیت قرارگیری این منطقه آشنایی ندارند، از ویژگی‌های این منطقه مطلع شوند. شهرک اندیشه جزء استان تهران به شمار می‌آید و از نظر مسافت ۳۰ کیلومتر با تهران، ۷ کیلومتر با کرج و ۳ کیلومتری با شهریار فاصله دارد. بنابراین از نظر قرارگیری در موقعیت جغرافیایی و دسترسی به تهران، کرج و شهریار و همچنین بهره‌مندی از آب و هوای تمیز در موقعیت خاصی قرار دارد به گونه‌ای که این منطقه با چند فاز مختلف، اکنون به موقعیت مناسبی برای زندگی و خرید ملک ویلایی و آپارتمان تبدیل شده و افرادی که در این منطقه ساکن می‌شوند می‌توانند با استفاده از خودروی شخصی و ناوگان وسایل نقلیه عمومی به راحتی به محل کار خود در تهران، کرج و شهریار، رفت و آمد نمایند.

شهرک اندیشه دارای چند فاز است؟

از سال‌ها پیش که منطقه اندیشه به عنوان منطقه‌ای مسکونی انتخاب شد و زیر ساخت‌های شهری برای آن طراحی گشت، بخش‌های مختلفی برای این منطقه در نظرگرفته شد به طوری که امروز منطقه اندیشه دارای ۵ فاز مختلف می‌شود که هر فاز شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارد. اگر شما قصد خرید آپارتمان در اندیشه تهران را دارید می‌توانید هر یک از فازهای ۱ تا ۵ را انتخاب نمایید زیرا فعلا در فاز ۶ اندیشه ساخت و سازی انجام نگرفته و امید می‌رود با انجام زیر ساخت‌های شهری بتوان در آینده فاز جدیدی را به این منطقه اضافه نمود. برای خرید خانه ویلایی بهتر است فاز یک اندیشه را انتخاب کنید زیرا این منطقه از ابتدا برای خانه‌های ویلایی طراحی شد هر چند که بعدها خانه‌های ویلایی تبدیل به آپارتمان شدند. اما برای خرید آپارتمان در اندیشه فازهای ۲، ۳ و ۴ و ۵ مناسب‌ترند.

مزایای خرید آپارتمان در اندیشه

هنگامی که شما منطقه‌ای را برای خرید خانه و یا آپارتمان انتخاب می‌کنید حتما نکات مهمی را در این خصوص در نظر می‌گیرید، به عنوان مثال مواردی همچون امنیت منطقه، تردد آسان، دسترسی به مراکز آموزشی برای فرزندان، دسترسی به بازارهای خرید مواد غذایی، البسه و سایر لوازم و... را بررسی می‌کنید. با نگاهی به اخبار مسکن اندیشه می‌توان این منطقه را محیطی مناسب برای زندگی به شمار آورد. ما در ادامه به چند مورد که جزء مزایای خرید آپارتمان در اندیشه به شمار می‌آید خواهیم پرداخت.

قیمت مناسب

بی‌شک اولین نکته‌ای که هر فرد برای خرید ملک به آن توجه می‌کند قیمت آن است. در شهرک اندیشه شما آپارتمان و منازلی با قیمت مناسب را پیدا خواهید کرد زیرا می‌توانید از ویژگی وام که بسیاری از آپارتمان‌های نوساز از آن بهره‌مندند، استفاده کنید و با در دست داشتن مبلغ نقد کمی، صاحب خانه شوید. به همین دلیل بسیاری از ساکنان تهران و کرج توانسته‌اند در سال‌های اخیر در این منطقه اقدام به خرید خانه کرده و یا جهت سرمایه‌گذاری از این قابلیت استفاده نمایند.

نزدیکی به تهران، کرج و شهریار

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم شرایط قرارگیری شهرک اندیشه به گونه‌ای است که ساکنان به راحتی به تهران، کرج و شهریار دسترسی دارند و می‌توانند محل سکونت خود را در اندیشه انتخاب کرده و برای کار به راحتی به کرج و تهران رفت و آمد نمایند.

وجود مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی

از دیگر ویژگی‌های منطقه اندیشه می‌توان به برخورداری از مراکز آموزش مانند مدارس دولتی و غیر انتفاعی و همچنین چند فرهنگسرا در فاز یک و سه و همچنین بازار ایرانی اسلامی در این منطقه اشاره کرد که می‌تواند نیاز مردم ساکن در اندیشه را جهت تامین مایحتاج برآورده نماید. وجود مجموعه مصلی اندیشه واقع در فاز ۳، استادیوم ورزشی شهید صادق‌پور و .. از دیگر ویژگی‌های این منطقه به شمار می‌آید. از دیگر امکاناتی که برای این منطقه در نظرگرفته شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

پارک‌ها و فضای سبز با بهره‌مندی از وسایل ورزشی و بازی برای کودکان و بزرگسالان

ورزشگاه‌های سرپوشیده و روباز مانند استخر و باشگاه‌های بدنسازی

مراکز پست، مخابرات و خدمات الکترونیک

شعب بانک‌های مختلف دولتی و خصوصی

درمانگاه شبانه‌روزی، مراکز بهداشت، آزمایشگاه پزشکی و داروخانه

پاسگاه انتظامی

ایستگاه آتش نشانی

سینما

مسجد

پمپ بنزین و سه جایگاه گاز

سایت مسکن کیان

چنانچه قصد خرید آپارتمان در اندیشه تهران را دارید، منطقه اندیشه در غرب تهران، با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد می‌تواند برای صاحب‌خانه شدن و یا یک سرمایه‌گذاری بلند موقعیت مناسبی به شمار آید. سایت مسکن کیان که در منطقه اندیشه واقع شده با بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصان کاربلد در حوزه املاک می‌تواند به شما کمک نماید تا با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید املاک مسکونی و تجاری مختلفی را با متراژهای متوسط و کوچک چه برای اجاره و چه خرید در فازهای ۱ تا ۵ بیابید. همچنین اگر در گذشته اقدام به خرید آپارتمان در اندیشه کرده‌اید، می‌توانید رهن و اجاره املاک خود را به معتبرترین مشاوره املاک اندیشه یعنی سایت مسکن کیان بسپارید. این مجموعه اطلاعات املاک مختلف از قبیل آپارتمان، خانه ویلایی، زمین و .. را در سایت مسکن کیان به آدرس الکترونیکی https://maskankian.com درج کرده است که می‌توانید جهت پیدا کردن فایل مناسب به این سایت سر زده و یا با مشاوران سایت مسکن کیان ارتباط برقرار نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5480424

منبع: مهر

کلیدواژه: آپارتمان شهرک اندیشه سرمایه گذاری کسب و کار گروه خودروسازی سایپا قیمت خودرو هواوی گروه صنعتی ایران خودرو کمپ ترک اعتیاد موبایل مترو سرویس بهداشتی حشرات تبلیغات صنعت خودروسازی شرکت هواوی بانک پارسیان خرید آپارتمان در اندیشه منطقه اندیشه موقعیت مناسب اندیشه تهران کرج و شهریار شهرک اندیشه برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟