Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:47:40 GMT

کارگران پرچم‌داران تحقق شعار تولید هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۹۴۹

کارگران پرچم‌داران تحقق شعار تولید هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری انجمن صنفی استاد کاران و کارگران، بیان کرد: امروز در ادامه مشارکت‌بخشی مردم در امر نیکوکاری در روز کارگر شاهد افتتاح مرکزی هستیم که با قشر زحمت‌کش کارگر ارتباط دارد.

او ادامه داد: کارگران زحمت‌کش پرچم‌داران جریان تولید و اشتغال کشور تحقق شعار سال در بخش تولید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمک به محرومان و نیازمندان محدودیت ندارد و امروز شاهدیم که اقشار مختلف مردم درحد و توان خود در جریان امر نیکوکاری وارد شده و به نیازمندان کمک می‌کنند.

او افزود: کارگران علی‌رغم اینکه شرایط سخت کاری داشته و عموما از حقوق مناسبی هم برخوردار نیستند ولی در جریان نیکوکاری وارد شده‌اند و امروز افتخار می‌کنیم که بخش قابل توجهی از حامیان فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد را کارگران تشکیل می‌دهند.

ظاهری با اشاره به افتتاح مراکز نیکوکاری و اهمیت آن در جامعه عنوان کرد: یکی از مفاهیم مهم که در قالب یکی از قواعد مورد توجه ادیان و رسوم به ویژه اسلام در طول تاریخ بوده و در آموزه‌های دین اسلام نیز بسیار به آن توجه و سفارش شده، احسان و نیکوکاری در جامعه است.

او تصریح کرد: نیکوکاری به معنای انجام کار صالح و نیک و بخشیدن نعمت به سایر افراد بدون توقع پاداش متقابل و جبران کار خوب است از این رو در صورتی که فردی دانش نیکویی را فراگیرد یا کار نیکی را انجام دهد، از گروه نیکوکاران به شمار می‌آید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: همان‌طور که می‌دانید نیکوکاری در زمینه‌های شخصی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و غیره بسیار کارآمد است که باعث شده نیکوکاران حقیقی را به طرف خود جذب کند و آثار ارزشمندی را به ثمر آورد.

او اعلام کرد: نباید نیکوکاری را محدود ببینیم، فکر نیکو، کار نیکو و عمل نیکو با هم جریان نیکوکاری را شکل می‌دهند، در نتیجه ممکن است کسی توان مالی نداشته باشد ولی از حرفه و توان عملی خود برای نیکوکاری استفاده کند.

ظاهری یادآور شد: مرکز نیکوکاری، مرکزی است که به کار انفاق انسجام می‌دهد و لازم است این مراکز در کنار فعالیت‌های خود همچنان بر ارتقای معنوی و دینی نیازمندان توجه داشته باشند چراکه اصل انسانیت است که باید به خداوند سبحان نزدیک شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مرکز نیکوکاری آمده است که جریان انفاق را در جامعه منسجم و فراگیر کند که البته این فعالیت‌ها باید با توجه لازم به اندیشه‌های دینی و آموزه‌های شرعی باشد.

48

کد خبر 1627123

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، اظهار داشت: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌‌ای که تاکنون به همت دولت سیزدهم در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

استاندار همدان افزود: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بازآفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم، بیان کرد: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌‌های اجرایی ایجاد شده است، عنوان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، ادامه داد: در کنار تحقق شعار “جهش‌ تولید با مشارکت مردم” جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری افزوده شده و در مجموع به ۲۸ شهر رسیده است، از همین رو فرمانداران و شهرداران تشویق‌های نوزده‌گانه را تبلیغ و تبیین کنند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد