Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، ۱۶ بازیکن را به چهارمین اردوی آماده‌سازی این تیم برای اعزام به صربستان دعوت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند.

تیم ملی والیبال زنان در مسیر آماده‌سازی برای این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه اردوی برون مرزی در کشور صربستان خواهد داشت که در این راستا، «الساندرا کمپدلی» سرمربی این تیم ۱۶ بازیکن را به اردوی آماده‌سازی قبل از اعزام دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی ۱۶ بازیکن دعوتی به این اردو هستتند.

این اردو از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت در کمپ بانوان برگزار خواهد شد.

الساندرا کمپدلی و فاطمه رشیدی به عنوان سرمربی و مربی ملی پوشان را در این اردو همراهی می کنند.

منا آشفته به دلیل مصدومیت به این اردو دعوت نشده است و در سفر به صربستان نیز حضور ندارد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در مدت اردوی برون مرزی صربستان دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم جوانان دختر زیر ۱۹ سال این کشور برگزار می‌کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی والیبال زنان ، الساندرا کمپدلی ، صربستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی صربستان تیم ملی والیبال زنان ۱۶ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند