Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین مهدی طارمی با ۲ گلی که دیشب برابر ویزلا به ثمر رساند به جمع ۴ مهاجم برتر اروپا راه یافت.

طارمی با این ۲ گل، تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۰ رساند تا جزو مهاجمانی باشد که در ۶ لیگ معتبر اروپا بیش از ۲۰ گل به ثمر رسانده و بیش از ۱۰ بار پاس گل داده اند.

بالاتر از طارمی کریم بنزما،امباپه و صلاح حسن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار ۴‌مهاجم برتر اروپا را در زیر مشاهده می کنید.

کریم بنزما : ۲۶ گل و ۱۱ پاس گل

کیلیان امباپه: ۲۴ گل / ۱۶ پاس گل

محمد صلاح: ۲۲ گل / ۱۳ پاس گل

مهدی طارمی :۲۰ گل / ۱۳ پاس گل

انتهای پیام/

کد خبر 673723 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال خبر مهم مهدی طارمی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏