Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@04:49:18 GMT

تماشاگران رایکا بابل از بازی با مس محروم می شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۳۷۱

احتمال محرومیت تماشاگران رایکا بابل از حضور در یک بازی خانگی وجود دارد

تماشاگران تیم فوتبال رایکا بابل در آستانه محرومیت از حضور در یک دیدار خانگی این تیم هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور و حساس‌تر شدن رقابت‌ها، کمیته انضباطی با دقت نظر و سخت‌گیری بیشتری مسابقات را پیگیری و در برخوردهای انضباطی احکام سخت‌گیرانه‌تری اعمال می‌کند و یکی از این موارد که در هفته‌های اخیر چند بار مشاهده شده، محرومیت تیم‌ها از میزبانی در حضور تماشاگرانشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ملاثانی و ملوان دو نمونه از باشگاه‌هایی هستند که اخیراً به دلیل تخلف تماشاگرانشان به دیدار بدون تماشاگر محکوم شدند و یک دیدار خانگی از این امتیاز محروم بودند.

در این شرایط حواشی ایجاد شده در جریان دیدار تیم فوتبال رایکا مقابل پارس جم باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در خصوص محرومیت بابلی ها از حضور تماشاگران در یک دیدار خانگی شکل بگیرد.

رایکا بابل در هفته بیست و نهم باید در خانه میزبان مس کرمان باشد و در این دیدار حساس به احتمال زیاد از حضور تماشاگرانش محروم خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!