Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:52:36 GMT

آسمان خوزستان میزبان گرد و خاک و باران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۵۸۴

آسمان خوزستان میزبان گرد و خاک و باران

 مدیرکل هواشناسی خوزستان می‌گوید: سامانه بارشی تا اواسط وقت فردا سبب رگبار و رعد وبرق بویژه در مناطق شمالی و شرقی، احتمال ریزش تگرگ در نقاط مستعد، وزش باد‌های متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای همراه با برخاستن گرد و خاک در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

محمد سبزه زاری گفت: همچنین با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید در کشور‌های همسایه انتظار وقوع گرد و خاک انتقالی از این کشور‌ها به استان وجود دارد و تا اواخر وقت فردا سبب کاهش کیفیت هوا در اغلب نقاط استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، تا روز سه شنبه شمال خلیج فارس مواج است.

این مقام مسئول گفت: در شبانه روزگذشته امیدیه با ۳۴.۳ و دهدز با ۱۱.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

همچنین در شبانه روزگذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۹ و حداقل به ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

به گفته سبزه زاری؛ تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۳ و کمینه دمای ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است