Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:58:36 GMT

بازدید رایگان از مجموعه‌های تاریخی در هفته نکوداشت اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۶۳۳

بازدید رایگان از مجموعه‌های تاریخی در هفته نکوداشت اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری پس از چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری و دادگستری اصفهان موضوعات و پرونده‌های مشترکی دارند که بعضاً فرآیندهای خدمت‌رسانی این دو نهاد به مردم گاهی دچار اشکالاتی می‌شود، در این راستا مقرر شد ضمن معرفی نماینده و تشکیل کارگروه مشترک مسائل موردنظر مردم با نگاه ویژه‌تری مورد توجه دو نهاد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان در جلسه علنی امروز، گفت: با توجه به همزمانی این ایام با لیالی قدر، رویدادهای هفته نکوداشت اصفهان سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود؛ برای گرامیداشت این هفته، بسته جذاب و متنوعی از رویدادها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تهیه شده است. 

صالحی افزود: در این ایام، مجموعه‌های تاریخی به صورت رایگان یا تخفیف‌دار در اختیار مردم قرار می‌گیرد که امیدواریم این اقدام، در معرفی مفاخر ارزشمند و هویت تاریخی اصفهان مؤثر واقع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از تصویب لایحه تعرفه‌های پیشنهادی مراکز تحت نظر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان خبر داد.

وی با بیان اینکه بر اساس توافق ملکی تصویب شده در شورای شهر، در ورودی شمال شهر از اتوبان معلم به سمت بلوار کاوه شاهد رفع نقطه پرخطر و حادثه‌خیز خواهیم بود، مطرح کرد: به این ترتیب خودروهای سنگین و خودروهایی که قصد عبور از مقابل ورزشگاه نقش جهان را دارند می‌توانند از معبر جدیدی که از زیر پل شریعتی احداث خواهد شد عبور کنند، بنابراین به زودی شاهد کاهش تصادفات در این منطقه خواهیم بود.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: پیشنهاد تعرفه‌های آب‌بهای مصرفی و کارمزد دفع فاضلاب که از آبفای اصفهان به شورا آمده بود نیز در جلسه امروز بررسی و با تأکیدات مجدد این پیشنهادات بررسی و ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: امروز طرح الزام شهرداری اصفهان به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با امضای هفت نفر از اعضا اعلام وصول شد؛ ضمن اینکه طرح تحقیق و تفحص از دو پروژه مسأله‌دار شامل مجموعه شهید کشوری و چشمه طوطی نیز مطرح و مصوب شد که گروهی برای انجام تحقیق و تفحص از این دو پروژه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: به یمن ابتکار اعضای شورای شهر اصفهان و در ادامه حضورهای هفتگی در جمع‌های مردمی، در ایام ماه مبارک رمضان، در کنار میز خدمتی که در نماز جمعه دو هفته قبل شکل گرفت، میز خدمت را نیز به محلات شهر و بیش از ۴۰ مسجد بردیم و چندین هزار نفر از شهروندان توانستند با منتخبان خود در شورا ارتباط مستقیم داشته باشند.

صالحی خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار این ارتباطات مردمی، مسیرهایی که برای حل اصولی کاغذبازی اداری پیش‌بینی کرده‌ایم، از جمله الکترونیکی کردن فرآیندهای شهرداری، به ثمر بنشیند و درمان قطعی برای این پیچیدگی‌های اداری بیابیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان هفته نکوداشت اصفهان حمایت از شرکت های دانش بنیان مجموعه شهید کشوری اتوبان معلم شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان