Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از تمامی نمازگزاران خواست در نماز عید فطر نکات بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند.

به گزارش برنا؛ بهمن خدادادیان با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در محیط باز گفت: در برگزاری نماز عیدفطر، نمازگزاران باید حداکثر فاصله ممکن برای برگزاری نماز را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توصیه می شود حتما نمازگزاران زیرانداز شخصی همراه داشته باشند و حتی اگر از قبل زیراندازهای سراسری در محل اقامه نماز پهن شده، حتما از زیرانداز خود بر روی آن استفاده کنند.

خدادایان گفت: همچنین توصیه می شود افراد حتما سجاده و مهر شخصی خود را همراه داشته و توزیع مهر نباید در محل نماز صورت گیرد.

وی افزود: توصیه اکید این است که حتما هم نمازگزاران و هم عوامل انتظامات در طول اقامه نماز از ماسک استفاده کنند.

این کارشناس بهداشت گفت: همچنین توصیه می شود نمازگزاران بعد از برگزاری نماز از روبوسی و دست دادن جهت تبریک عید خودداری کرده و به بیان لفظی تبریک اکتفا کنند.

خدادادیان بر همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده هم تاکید کرد و افزود: توصیه می شود عوامل اجرایی برگزاری نماز، در محل برگزاری نماز مواد ضدعفونی کننده در اختیار نمازگزاران قرار دهند.

این کارشناس بهداشت خاطرنشان کرد: همچنین توصیه می شود عوامل اجرایی حتما محل برگزاری نماز را یک تا دو ساعت قبل از برگزاری نماز شست و شو دهند.

خدادادیان در ادامه با اشاره به اینکه برخی در این ایام عید به دید و بازدید می‌روند، نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی در این تعطیلات هشدار داد و افزود: از تمام ائمه جماعات استان تقاضا داریم در خطبه های نماز عید فطر نسبت به خطرات برگزاری این دورهمی‌ها هشدار دهند.

وی افزود: در تعطیلات عید فطر برخی خانواده های عزادار مراسم "نوعید" دارند که درخواست داریم با ارسال پیامک و یا تماس با اقوام و فامیل از آنها بخواهند برای انجام این مراسم مراجعه نداشته باشند و دورهمی در این راستا برگزار نشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عید فطر ماسک ایام عید تعطیلات خانواده پیامک عید فطر فطر برگزاری نماز نماز عید فطر توصیه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران

به گزارش خبرگزار مهر، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاوسوس رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند. نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش به مناطق شرقی نابلس به سوی نظامیان اشغالگر تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند.

کد خبر 6088877

دیگر خبرها

  • کرم معجزه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر