Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

سلام من خودروی رانا پلاس برنده شدم موعد تحویل آن ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ بود که در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰با تاخیر فاکتور شد و الان که ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ هنوز هیچ کاری انجام نشده است و کسی پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیرشوید. ممنون

سلام، در موضوع حقوق اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد درخواست پیگیری دارم. حقوق ما ۲ ساله که پرداخت نشده است. این موضوع فقط مخصوص دانشگاه آزاد نیست و در بیشتر مدارس خصوصی هم همین موضوع وجود دارد. لطفا بررسی شود ممنون

با سلام. چند ماه است که برای خرید بیمه خدمت سربازی قسط واریز می‌کنم. مبلغ قسط ماهیانه ۲۹۵ هزار تومان است. با توجه به اینکه نهم این ماه که جمعه و تعطیل بود. امروز رفتم قسط را پرداخت کنم ۱۸۵ هزار تومان برای یک روز تاخیر جریمه آمده است. لطفا پیگیری کنید.

۵۰ پرستار که در دوران کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان زحمات بسیاری کشیدند و توسط رهبری مدافعان سلامت نامگذاری شدند حالا بعد از کرونا توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کار اخراج شدند. خواهشمندیم پیگیری شود.

باسلام خدمت شما، مدتی هست که شیر خشک رژیمی آپتامیل پپتی جونیور در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود و دلیلش هم پخش نکردن کارخانه است، هفته پیش در خبر‌ها اعلام شد که در همان هفته پخش بعد از شماره گذاری انجام می‌شود متاسفانه تا الان هیچ پخشی انجام نشده است. ما تمام داروخانه‌های تهران را با تقسیم بندی مناطق گشتیم، اما هیچ چیزی پیدا نکردیم، جالب است که باز هم بازار سیاه وجود دارد. ما ۶ قوطی پیدا کردیم که تاریخ آن گذشته بود، وما از طریق نفر دوم توانستیم ۲ عدد پیدا کنیم با قیمت ۵۰.۰۰۰ تومان این در حالی است که بچه‌های ما بیش از ۱۰ روز است که شیر ندارند، لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش سنگین قیمت تارا، پژو پارس، هایما و ساینا
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است