Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ یک مقام مسئول آگاه ظهر امروز یکشنبه 11 فروردین در گفتگوی اختصاصی با جام جم از سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری و هیئت دولت به شهرکرد بام ایران و مرکز استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

شهرکرد میزبان و  مقصد بیست و یکمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت

این مقام مسئول اضافه کرد: در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مراکز استانها شهرکرد مقصد بیست و یکمین سفر هیئت دولت به شهرکرد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر رئیس جمهوری به استان چهار محال بعد از عید فطر و در اوایل هفته آینده

وی تاکید کرد: این سفر بعد از ایام عید سعید فطر و در اوایل هفته آینده انجام خواهد شد و تعدادی از وزرای اقتصادی و عمرانی در این سفر همراه رئیس جمهور خواهند بود.

سفر یک روزه و دیدار با خانواده معظم شهداء ،نخبگان و شورای اداری استان

این مقام آگاه در ادامه افزود: برنامه های سفر رئیس جمهوری یک روزه خواهد بود و در این سفر حضور در گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام شامخ شهدء بازدید از چند طرح عمرانی و یکی از کارخانجات مهم استان، دیدار با خانواده معظم شهداء و نخبگان استان،شرکت در جلسه شورای اداری استان و در خاتمه نشست مطبوعاتی رئیس جمهور با اصحاب رسانه و مطبوعات در فرودگاه شهرکرد پایان بخش برنامه ها خواهد بود.

تلاش مضاعف استاندار چهار محال و بختیاری جهت بهره برداری کامل از سفر رئیس جمهور

گفتنی است در آستانه سفر رئیس جمهور به استان چهار محال، استاندار و تیم اقتصادی استانداری با سفر به تهران و حضور در نهاد ریاست جمهوری مقدمات سفر را آماده و مهیا نموده تا این سفر موجبات رشد توسعه و شکوفائی استان باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفر استانی چهارمحال و بختیاری شهرکرد رئیس جمهوری استاندار بام ایران شهرکرد چهار محال و بختیاری استان چهار محال سفر رئیس جمهور هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز