Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@03:27:38 GMT

ونزوئلا اتهام کلمبیا را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۸۲۸

وزارت خارجه ونزوئلا به اتهام کلمبیا مبنی بر نقض مرز بین دو کشور توسط ارتش ونزوئلا، واکنش نشان داد و ضمن رد کردن آن اعلام کرد که ارتش این کشور عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر انجام داده است. ناطقان: به نقل از ریانووستی، وزارت خارجه ونزوئلا، اتهامات مقامات کلمبیا مبنی بر نقض مرزهای بین دو کشور را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا در این باره آمده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا قاطعانه بیانیه دیروز وزارت امور خارجه کلمبیا را که به نقض فضای زمینی و هوایی این کشور توسط نیروهای مسلح ملی بولیواری در بخش نورته دسانتاندر در غرب مرز بین المللی اشاره دارد، رد می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که ارتش ونزوئلا عملیاتی را برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی در استان «زولیا» انجام داده است.

پیشتر وزارت خارجه کلمبیا ارتش ونزوئلا را متهم کرده که از مرز بین دو کشور به وسیله یک بالگرد عبور کرده در قلمرو بخش «نورته دسانتاندر» ( Norte de Santander) فرود آمده است. منبع: مهر برچسب ها: ونزوئلا ، اتهام ، کلمبیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ونزوئلا اتهام کلمبیا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض