Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امروز در آستانه عید سعید فطر، محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در ستاد دیه کشور یک فقره چک به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد به صورت کمک بلاعوض در اختیار این ستاد قرار داد تا زندانیان به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی شمس رئیس ستاد دیه کشور ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، گفت: این ستاد تمام تلاش خود را می‌کند تا زندانیانی را که صرفا به جهت عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان هستند، در حد توان خود آزاد کند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در این جلسه با بیان این که در این راه از تمام خیرین انتظار داریم در حد وسع و توانایی خود این ستاد را یاری کنند، اظهار داشت: طی سال ۹۹ تعداد ۵۰ محکوم مالی و متعهد به پرداخت دیه از محل کمک های بانک ملی ایران از بند زندان رهایی یافتند.

وی یادآور شد: بانک ملی ایران یکی از مراکز و مجموعه هایی است که همواره در این امر خیر پیشتاز بوده و حمایت های لازم را به عمل آورده است. 

 محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران در این مراسم نیز با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای بانک ملی ایران در عمل به مسئولیت های اجتماعی کمک و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است، یادآور شد: این بانک از محل منابع قرض الحسنه در سال ۱۴۰۰ با ارائه تسهیلات و در سال ۹۹ با اختصاص دو میلیارد ریال کمک بلاعوض نقدی در این امر خیر مشارکت کرده است. 

گفتنی است: خیران سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند، به شماره حساب ۵۵۵۵۵ شعبه آیت اله طالقانی نزد بانک ملی ایران از طریق تمامی شعب، دستگاه های خودپرداز، همراه بانک و سامانه های برخط به حساب ستاد دیه کشور واریز کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آزادسازی زندانیان زندانیان جرایم بانک ملی ایران ستاد دیه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا راشکی ‌اظهار داشت: 20 هزار مترمربع از زمین‌های راکد و معطل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان در دو ماه اخیر فسخ قرارداد و آزاد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این مقدار زمین با بررسی پرونده های راکد و به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین و عدم انجام تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز از تعداد7 فقره قرارداد فسخ و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع قضایی و انتظامی خلع ید و آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی زمین های آزاد شده حدود 600 میلیارد ریال بوده و این زمین ها به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1402 نیز با هدف بازپس گیری زمین های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واگذاری به سرمایه گذاران و متقاضیان واجد شرایط جدید، تعداد 94 فقره قرارداد پس از طرح در هیات های حل اختلاف،فسخ و خلع ید و به آزادسازی 60 هزار مترمربع زمین منجر شد.

راشکی افزود: به علاوه در سال 1402 تعداد 29 فقره قرارداد در کمیته های پایش طرح های راکد پس از طی مراحل قانونی فسخ و برای بهره مندی و انتفاع از مزایای شهرک های صنعتی جهت آزادسازی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: حسب تاکیدات دستگاه قضائی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی،زمین خواری،صیانت از زمین های ملی در اختیار و تعیین تکلیف قراردادهای راکد،شرکت شهرک های صنعتی استان از سال گذشته با تشکیل کمیته های پایش، هیات‌های حل اختلاف و طرح موضوع در مراجع قضایی،تلاش خود را جهت تسریع در روند ساخت و ساز قراردادهای منعقد شده قرار داده و این روند در سال جاری با تمرکز بر شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • (ویدئو) نجات و آزادسازی یک پرنده توسط یک هوادار فوتبال