Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@12:12:37 GMT

۶۸۰ پایگاه آماده جمع آوری زکات فطریه مردم ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۰۳۳

۶۸۰ پایگاه آماده جمع آوری زکات فطریه مردم ایلام

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا طاهری ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به روزه داران استانی بیان کرد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات هر ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاههای عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار استان را فراهم می کند و امسال نیز به همین منظور ۶۸۰ پایگاه اقدام به جمع آوری زکات فطریه مردم استان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با عنوان اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه های شورای زکات استان است افزود: در این زمینه پایگاههای دبیرخانه شورای زکات و صندوقهایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند علاوه بر مکانهای برگزاری نماز عید فطر در برخی مکانهای دیگر نیز که در آنجا نماز برگزار نمی شود مستقر خواهند شد.
طاهری با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان های برگزاری نماز عید سعید فطر در سطح استان با آرم این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه نموده است گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده ی دریافت فطریه نمازگزاران عزیز در سراسر استان هستند. 
دبیر شورای زکات استان به روشهای مجازی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطریه در استان اشاره کرد و گفت: کد دستوری #5*084*8877* به منظور پرداخت زکات فطریه و همچنین شماره کارت 0354-5003-9979-6037 آماده دریافت وجوهات فطریه مردم در استان به همین منظور در نظر گرفته شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد ایلام رضا طاهری عید فطر دبیرخانه شورای زکات زکات فطریه فطریه مردم جمع آوری عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!

یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌ های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.

منابع محلی در ولایت پنجشیر می‌گویند که طالبان از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ ثور) جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند از نزد اعضای این گروه و کارمندان ادارات دولتی را از سر گرفته‌اند.

به گزارش اطلاعات روز؛ طالبان در ولسوالی‌های رخه، حصه اول و شتل برای جمع‌آوری موبایل ایست‌های بازرسی ایجاد کرده‌اند.

این منابع می‌گویند که قطعات نظامی لوای طالبان در پنجشیر موبایل‌های هوشمند که قابلیت ضبط ویدیو و تصویر را دارند، از نزد شماری از اعضای این گروه، کارمندان ملکی ادارات دولتی و حتی برخی از افرادی که شغل آزاد دارند، جمع‌آوری کرده‌اند.

یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.

به‌گفته‌ی منابع، طالبان فایل‌های داخل موبایل‌ها را بررسی می‌کنند.

طالبان دو سال قبل استفاده از موبایل‌های هوشمند در پنجشیر را منع کرده بودند.

در آن زمان والی این گروه گفته بود که مطابق حکم رهبر طالبان استفاده از موبایل هوشمند در دره‌ پنجشیر منع است. والی طالبان در پنجشیر گفته بود کسانی که موبایل دارند یا بفروشند یا هم در خانه بگذارند.

طالبان در آن زمان درباره‌ی دلیل وضع این محدودیت چیزی نگفته بودند؛ اما گفته می‌شد که این گروه به‌دلیل نشر ویدیو از آزار و اذیت غیرنظامیان و تیرباران اسیران جنگی اقدام به جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند کرده است.

ویدیوهای گسترده از تیرباران اسیران جنگی و شکنجه‌ی غیرنظامیان در پنجشیر منتشر شده بود. گفته می‌شود که این ویدیوها توسط خود طالبان ثبت شده‌اند.

دیگر خبرها

  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی