Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:07:21 GMT

استاد طالب زاده هنرمند متعهد انقلابی و ضداستکباری بوده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۳۷۹

استاد طالب زاده هنرمند متعهد انقلابی و ضداستکباری بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیاوش مسلمی در پیام تسلیت به مناسبت رحلت استاد نادر طالب زاده آورده است: عروج آسمانی هنرمند متعهد انقلابی و چهره نام آشنا و برجسته جهاد تبیین در عرصه فرهنگی و رسانه جناب آقای نادر طالب زاده موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

در بخش دیگری از پیام آمده است: وی از چهره‌های ماندگار ضداستکباری و ضد صهیونیستی بود که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی، زندگی خود را هم وقف انقلاب کرد و با تلاش‌های خستگی ناپذیر و پر انگیزه، همچون سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، باالگوگیری از مکتب امامین انقلاب، یکه تاز و پیشگام جهاد فی سبیل الله در عرصه‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه تصریح شده است: حضور آگاهانه و به موقع، بصیرت و اخلاص این مرحوم در صحنه‌های بین المللی و منطقه‌ای برای آگاهی بخشی مردم آزاده دنیا علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل منجر به قرار گرفتن ایشان در لیست تحریم‌های استکبار جهانی شد که همین نشان دهنده، زحمات و تلاش‌های بی وقفه و اثرگذار او برای انقلاب و نظام اسلامی بود.

اینجانب فقدان این عزیز فرهیخته و هنرمند انقلابی را به جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور و به خصوص خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر وشکیبایی مسئت دارم.
سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا مازندران

کد خبر 5480637

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران نادر طالب زاده روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه رژیم صهیونیستی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود