Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:46:43 GMT

توضیحات پرستویی درباره حواشی حضورش در آمریکا + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۵۱۷

توضیحات پرستویی درباره حواشی حضورش در آمریکا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

پرویز پرستویی که این روز‌ها برای اکران فیلمی با موضوع صلح در آمریکا حضور دارد، درباره حاشیه‌هایی که برخی خودفروختگان ساکن این کشور برایش ایجاد کردند، توضیحاتی ارائه کرد.

مدعی بودند که زبان ۸۰ میلیون ایرانی هستند!

وی گفت: حدود ۱۰ هفته‌ای است که با فیلم «داستان‌های هزار و یک روز» ساخته حبیب احمدزاده که کلیه فعالیت‌های بشردوستانه یک دهه اخیر در آن نمایان است، با دعوت گروه‌های صلح‌طلب آمریکایی به این کشور آمده‌ایم تا آن را در شهر‌های مختلف نمایش دهیم و عکس‌هالعمل‌ها و اتفاقات خوبی هم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دو مراسم، اتفاقی که نباید بیفتد، رخ داد و ۵-۶ نفر با پرچم‌های خودشان مقابل سینما‌ها آمدند و مانع ورود مردم به سینما می‌شدند و از آن‌ها می‌خواستند نروند؛ و وقتی با مخالفت آدم‌ها مواجه می‌شدند، شروع به فحاشی (فحش‌های رکیک ناموسی) می‌کردند؛ و مدعی بودند که زبان ۸۰ میلیون ایرانی هستند!

پرستویی افزود: حتی یک مسافت طولانی را طی کردند و به شهر دیگری آمدند و شروع به فحاشی کردند. اما آن‌ها پرسشی می‌کنند و جوابی می‌خواهند که نیاز به توضیح زیادی دارد و نمی‌توانم آن را به صورت تستی جواب دهم. شاید هم اصلاً لازم نیست پاسخ این سؤال شما را بدهم، چون من با هدف دیگری به اینجا آمده‌ام. من با هدف صلح آمده‌ام، کنار هم بنشینیم و فیلمی را ببینیم که پیامش صلح است. به مردم نشان دهیم که صلح چیز خوبی است و جنگ ویرانگر است. اما با چنین واکنشی مواجه شدیم، حتی پلیس حضور یافت و حرف‌های بنده و حرف‌های ایشان را شنید و آن‌ها را محکوم کرد که حق چنین کاری ندارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم

روز گذشته برخی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان فحاشی کردند.

طرفداری | رامین رضاییان به فحاشی برخی هواداران پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

روز گذشته سپاهان در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه صفر - صفر متوقف شد.

رامین رضاییان یکی از بازیکنان کنونی سپاهان است که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. در دقایقی از بازی دیروز، برخی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان فحاشی کردند که این بازیکن در جواب واکنش جالبی نشان داد و تاکید کرد صدای آن‌ها را نمی‌شنود.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی