Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان امروز به طور رسمی ساعت ۱۸ به وقت محلی در شهر کاشیاس دوسول برزیل افتتاح می شود و کاروان ایران با ۱۵ ورزشکار در این مراسم رژه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران اکونومیست به برزیل، علی رغبتی سرپرست کاروان ایران در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان در خصوص مراسم افتتاحیه، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت به طور رسمی ساعت ۱۸ به وقت محلی افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای شرکت در مراسم افتتاحیه تاکنون بیش از ۸۰ کشور در ۲۰ رشته ورزشی حاضر شدند که سهمیه کاروان ایران برای رژه در این مراسم حدود ۱۵ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی والیبال ساحلی، تیراندازی، کاراته، جودو و فوتبال است. همچنین مهرداد صیدی جودوکار ناشنوا کشورمان نیز پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه  خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک ناشنوایان در پایان گفت: طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تاکنون بیش از 4000 ورزشکار برای شرکت در بیست و چهارمین دوره بازیها حاضر شدند که یکی از شلوغ ترین دوره بازیهای المپیک در ادوار گذشته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: افتتاحیه المپیک ناشنوایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازیهای المپیک ناشنوایان دوره بازیهای المپیک بیست و چهارمین دوره مراسم افتتاحیه کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است