Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی PSG می‌گوید نباید زحمات تیمش نادیده گرفته شود. 

مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه با Europe 1 تاکید کرد که قهرمانی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک فرانسه به آسانی نصیب پاری سن ژرمن نشده است. 

طرفداری | به گزارش GFNF، پاریسی‌ها پس از گذشت ۳۵ هفته با ۷۹ امتیاز صدرنشین هستند و اختلاف فاحشی با مارسی ۶۵ امتیازی در رده دوم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو در خصوص قهرمانی مجدد PSG در لیگ یک گفته است:

انتظارات بالا بود. واضح است که هدف اصلی پاری سن ژرمن مثل فصول قبل، لیگ قهرمانان بود اما نباید ارزش دهمین قهرمانی باشگاه طی ۵۰ سال را نادیده گرفت. ۵۰ سال قدمت، ۱۰ عنوان قهرمانی. به نظرم این باعث می‌شود در فرانسه وضعیت خوبی داشته باشیم و در عین حال، درست است که این برای باشگاهی مثل پاری سن ژرمن که همیشه دنبال قهرمانی در اروپاست، دستاورد کوچکی به نظر می‌رسد. 

به عقیده من باید این قهرمانی را ارج نهاد چون ما باید تاریخ این باشگاه را با عناوین قهرمانی مستحکم کنیم. زمانی که من سال گذشته آمدم، تیم با مشکلات زیادی در رده سوم حضور داشت و ما ۱۲ بازیکن را به خاطر مصدومیت‌ها و کووید در اختیار نداشتیم... در آن زمان قهرمان لیگ نشدیم و این خیلی ما را اذیت کرد. به همین خاطر باید قدر این قهرمانی را بدانیم، هر چند که بابت قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان اروپا خیلی ناراحت شدیم.  

من همیشه این جام را به عنوان یک سرمربی دوست خواهم داشت. من در تیم‌هایی مثل اسپانیول، ساوتهمپتون و تاتنهام حضور داشتم که قهرمانی در لیگ همراه آن‌ها خیلی سخت بود. این اولین باری بود که فرصت انجام این کار را با PSG داشتم و برایم بسیار با ارزش است. این جام توسط تیم و ۳۰ بازیکن آن به دست آمد. همه بازیکنان نقشی اساسی در این راستا ایفا کردند.  

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228586 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال