Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان امروز به طور رسمی ساعت ۱۸ به وقت محلی در شهر کاشیاس دوسول برزیل افتتاح می‌شود و کاروان ایران با ۱۵ ورزشکار در این مراسم رژه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی رغبتی سرپرست کاروان ایران در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان در خصوص مراسم افتتاحیه، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت به طور رسمی ساعت ۱۸ به وقت محلی افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای شرکت در مراسم افتتاحیه تاکنون بیش از ۸۰ کشور در ۲۰ رشته ورزشی حاضر شدند که سهمیه کاروان ایران برای رژه در این مراسم حدود ۱۵ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی والیبال ساحلی، تیراندازی، کاراته، جودو و فوتبال است. همچنین مهرداد صیدی جودوکار ناشنوا کشورمان نیز پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه  خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ناشنوایان در پایان گفت: طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تاکنون بیش از 4000 ورزشکار برای شرکت در بیست و چهارمین دوره بازی‌ها حاضر شدند که یکی از شلوغ‌ترین دوره بازی‌های المپیک در ادوار گذشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزیل علی رغبتی المپیک 2021 ناشنوایان بازی های المپیک ناشنوایان دوره بازی های المپیک مراسم افتتاحیه کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجلاس سران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»