Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی، عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان یزد با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی خیابان‌های یزد به دنبال بارش‌های روز گذشته اظهار داشت: مسئولان یزد وظیفه دارند تا زمانی که زندگی مردم به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم باشند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم یزد بیان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که تا حل مشکلات آنها پیگیر موضوع خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی همچنین از آماده‌باش تمامی نیروهای مرتبط تا زمان نیاز در مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: آمادگی کامل برای رفع مشکلات همچنین پیشگیری از خسارت دوباره در صورت بارندگی مجدد خبر داد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت زیرگذرهای شهرستان یزد یادآور شد: باید در این زمینه نظارت و دقت بیشتری صورت گیرد تا مشکلی برای تردد مردم ایجاد نشود.

فاطمی با اشاره به مشکل فاضلاب در برخی از مناطق و محلات یزد عنوان کرد: باید ادارات مرتبط با همکاری اعضای ستاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسئله را بررسی و مدیریت کنند.

استاندار یزد همچنین از شرکت‌ برق و گاز خواست: به دلیل اهمیت موضوع جدی در آماده باش باشند تا در صورت بروز مشکل برای رفع آن در اسرع وقت اقدام کنند.

فاطمی از مجموعه اداره کل راهداری خواست همانند نهادها و دستگاه های خدمات رسان همراه شهرداری و شوراهای اسلامی در آماده باش برای کمک به مردم و رفع مشکلات باشند.

وی از شهرداری یزد خواست: برای پیشگیری از حوادث بخشی از امکانات و تجهیزات خود را در پارک کوهستان مستقر تا در صورت ضرورت از آن به نحو مناسب استفاده شود.

استاندار یزد در خصوص اهمیت حفظ میراث فرهنگی در شرایط بحرانی گفت: باید امکانات مورد نیاز برای پیشگیری از حوادث در اختیار این مجموعه برای مدیریت بحران در بافت تاریخی قرار گیرد.

فاطمی همچنین از مدیریت بحران استان خواست در ۷۲ ساعت آینده با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وضعیت خانه‌های خسارت دیده و میزان آن بررسی و برای جبران آن پیگیری و اقدام شود.

وی به اهمیت اطلاع رسانی مناسب و به موقع به مردم توسط رسانه های گروهی در خصوص پرهیز از ترددهای غیرضرور تاکید و همچنین بررسی علت بروز حادثه توسط یک تیم کارشناسی را برای پاسخگویی افرادی که کوتاهی کرده‌اند خواستار شد

کد خبر 5480687

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد مهران فاطمی سیلاب استانداری یزد روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است