Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@21:59:40 GMT

نمایشگاه اشتغال دانش آموزی در پیشوا برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۶۱۴۸

نمایشگاه اشتغال دانش آموزی در پیشوا برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، از ابتدای سال جدید و با تاکیدات مقام معظم رهبری بحث اشتغال سرلوحه تمام امور قرار گرفت و با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی کشور ما اغلب با رونق تولید و اشتغال زایی حل می شود، در این راستا هر فرد در جامعه می تواند به موازات خود اثر بخش باشد.

حال دانش آموزان هنرستان سرمد شهرستان پیشوا با ابتکاری تحسین‌برانگیز و در راستای فرموده مقام معظم رهبری، نمایشگاه اشتغال با استفاده از آثار هنری خود برپا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که امروز با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، سرهنگ ارسلانی فرماندهی نیروی انتظامی، سید حسن طباطبایی رئیس شورای شهر، آریا رئیس اداره کار، حسن زاده رئیس اداره صمت و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان افتتاح شد دانش‌آموزان پیشوایی هنرستان سرمد با بهره‌گیری از هنر و توانایی خود نمایشگاهی با بیش از ۱۰۰ ها اثر هنری در قالب طراحی لباس، طراحی المان، طراحی پوستر، صنایع دستی و طراحی ظروف برپا کرده اند.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید از تمام پتانسیل های موجود در جامعه در جهت ایجاد اشتغال و همچنین شکوفایی استعداد ها بهره ببریم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز با استفاده از ظرفیت های دانش آموزی خود می تواند مسیر را در جهت افزایش اشتغال و طرح های اشتغال زایی هموار نماید.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در این نمایشگاه آثار متعدد و بسیار زیبایی می بینیم که هر یک قابلیت عرضه به بازار را دارد.

تاجیک نوری تأکید کرد : باید زمینه جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزی را هموار کرده و از خروجی اقدامات انجام شده نیز نهایت حمایت را انجام دهیم زیرا این اقدامات نوعی سرمایه گذاری سود آور برای جامعه و نسل آینده است.

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر لزوم حمایت از آثار هنری دانش آموزان گفت: مدیران شهری با بهره‌گیری از استعدادهای دانش آموزی و با حمایت از اقدامات هنری انجام شده ، در ساخت المان و زیباسازی شهری از توانایی‌های دانش‌آموزان استفاده نمایند.

آموزش و پرورش خود را مکلف به تلاش در جهت شکوفایی و حمایت از استعداد های دانش آموزی می داند

سعید تاجیک نیز با تاکید بر حمایت از استعدادهای دانش آموزی اظهار کرد: همه تلاش و دغدغه من و همکارانم در مدارس این است که بتوانیم استعدادهای دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن کشف و در جهت شکوفایی این استعدادها قدم برداریم.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه اشتغال توسط دانش آموزان شهرستان، بهترین هدیه در روز معلم برایمان محسوب می‌شود زیرا وقتی که می‌بینیم این گونه استعداد های نسل آینده ساز به معرض دید گذاشته شده است به خود می بالیم که چنین دانش آموزانی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: تمام تلاش خود را در جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و حمایت از توانایی های دانش آموزی به کار خواهیم بست و آموزش و پرورش خود را مکلف به تلاش در این راستا می داند.

تاجیک تاکید کرد: امیدواریم با حمایت های همه جانبه شاهد این باشیم که از این استعداد ها به بهترین شکل در راستای اشتغال زایی بهره گرفته شود 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پیشوا استعدادهای دانش دانش آموزی شهرستان پیشوا آموزش و پرورش دانش آموزان جهت شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم