Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امرایی ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بزرگداشت مقام کارگران گفت: موفقیت های به دست آمده توسط پتروشمی شیراز برآیند نگاه احترام به کارگران و اهمیت دادن به کارگر به عنوان بخشی از آموزه های دین مبین اسلام است که همه مدیران و مسئولان در این شرکت به آن پایبند هستند.

مدیر عامل پتروشمی شیراز گفت: گاه به کارگر باید توام با کرامت باشد، برنامه ریزی ها در پتروشیمی شیراز در راستای آنست که هم به تامین نیازهای مادی کارگران توجه و هم به لحاظ معنوی فضایی فراهم شود تا حقوق کارگران رعایت گردد و خانواده آنان در آسایش باشند و شان و منزلت کارگر رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرایی گفت: پتروشیمی شیراز در سالی که گذشت بیش از ۹۰ درصد افزایش فروش و بیش از ۷۰ درصد افزایش سود داشته که این دستاورد جز با تلاش و از خودگذشتگی کارگران زحمتکس میسر نمی‌شد، این شرکت همچنین برای تکمیل زنجیره تولید و عرضه محضولات دستاوردهای مهمی را محقق کرد که از جمله آن تولید کیسه های پروپلین در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بوده که با تلاش کارگران انجام شده است.

او گفت: تنوع در تولید در محصولات پتروشیمی موضوعی‌ست که در پتروشیمی شیراز دنبال شده و منجر به موفقیت کارگران این واحد تولیدی برای تداوم تولید و تعالی سازمان و تامین نیازهای جامعه بوده است. همت و مساعدت استاندار فارس برای حل مشکلات تولید و همراهی با تولید کنندگان و صنعتگران پتروشیمی در شیراز قابل ستایش است.

براساس این گزارش، استاندار فارس نیز در جشنواره امتنان از کارگر، با تجلیل از مقام کارگر بر لزوم تکریم کارگران و پاسداشت ارزش‌های کار و کارگر تاکید و اضافه کرد: کارگران نیروی محرکه پویای جامعه در راستای رشد و تعالی‌ و بازوان توانمند توسعه کشوراند که از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی سربلند دریغ نمی‌کنند.

محمدهادی ایمانیه گفت: بی تردید رمز پیشرفت یک ملت و توسعه پایدار کشور سرمایه انسانی کارآمد، اندیشه خلاق، نوآوری و نبوغ سرشار است و کارگر در سنگر کار و تولید، با صبر و اعتقادی راسخ به عنوان نیروی محرکه‌ چرخه‌ اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای ایفا می‌کند.

ایمانیه تجلیل از کارگران را بخشی از آموزه های دینی ما برشمرد و ادامه داد: چه زیباست با ارج نهادن به مقام والای این قشر زحمتکش و همگام با شکوفایی و رشد تولید در استان، یاری دهنده جامعه اسلامی خویش باشیم.

او با ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش، کار و سازندگی، فرارسیدن هفته و روز جهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش، به ویژه کارگران عزیز و پرتلاش استان فارس تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با همت ستودنی تلاش‌گران این عرصه، شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و رشد عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پتروشیمی شیراز جشنواره امتنان فارس پتروشیمی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند