Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@12:59:59 GMT

فینال لیگ برتر بسکتبال| یک خارجی قهرمانی را از ذوب‌آهن گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۶۲۲۱

فینال لیگ برتر بسکتبال| یک خارجی قهرمانی را از ذوب‌آهن گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در چهارمین دیدار از فینال لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب آهن در حالی بازی نخست را آغاز می‌کرد که نتوانسته بود در دیدار های قبلی نتایج قابل قبولی را کسب کند و این بازی برایش سرنوشت‌ساز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن با محمدحسین اصغری، امیرعلی قلی‌زاده، ، فرید اصلانی، اشکان خلیل‌نژاد، محمد امجد، حامد سهراب‌نژاد، ، علیرضا مرتضوی ، محمدرضا اکبری و با سه ملی‌پوش  خود آرمان زنگنه، سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی پا به میدان گذاشت.

کوارتر نخست بازی با شروع احساسی  ذوب‌آهن همراه بود، ابتدا ذوب‌آهن چند امتیازی عقب افتاد که تلاش آرمان زنگ و ارسلان کاظمی باعث برابری این تیم با شهرداری گرگان در کوارتر نخست شد و در پایان دوتیم به امتیاز برابر ۱۵ رسیدند.

شاگردان کوهیان در ذوب‌آهن در کوارتر دوم با وجود دو زمان استراحتی که سرمربی این تیم برای روحیه‌بخشی گرفت، نتوانستند امتیازات عقب‌‌افتاده را جبران کنند و در پایان نیمه نخست شهرداری گرگان با نتیجه ۴۳ بر ۳۴ از ذوب‌آهن پیش افتاد.

در کوارتر سوم بازی ذوب‌آهن سعی کرد امتیازات از دست رفته کوارتر دوم را جبران کند و با حملات بسیار توانست این امتیازات را تا حدودی جبران کند و حتی در زمان‌های پایانی هم می‌توانست با گرفتن امتیاز برابر مزد تلاش‌های خود را بگیرد که بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان پری پتی با تیزهوشی شرایط را به نفع شهرداری گرگان تغییر داد و این کوارتر با نتیجه ۶۲ بر ۵۷ به نفع شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر چهارم شاگردان فرهاد کوهیان تلاش کردند تا با کمتر کردن فاصله امتیازات خود از شهرداری گرگان فاتح دور چهارم مسابقات باشند که بازهم با بدشانسی هرچه تمام نتوانستند این وقت نفس‌گیر را با برتری پشت سر بگذارند و با نتیجه ۸۸ بر ۹۵ بازی را واگذار کردند.

در پایان بازی هم با توجه به نتایج بدست آمده از مجموع چهار بازی ذوب‌آهن با شهرداری گرگان، فینال لیگ برتر ۳ بر ۱ به نفع گرگانی‌ها تمام شد تا کاپ قهرمانی برای سال دوم مهمان  شهرداری گرگان شد.

در پایان این دیدار پری پتی بازیکن خارجی شهرداری گرگان که در دیدارهای قبلی فینال نیز از تأثیر‌گذارترین بازیکنان تیمش بود، به تنهایی ۴۱ امتیاز برای تیمش به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد؛ ارسلان کاظمی از ذوب‌آهن نیز در این بازی ۳۰ امتیاز کسب کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال ورزش اصفهان بسکتبال فینال شهرداری گرگان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ارائه یک بازی غیرتمندانه و تماشایی، الریاضی لبنان مدعی نخست قهرمانی آسیا را به زانو در آورد و  کار به بازی سوم کشیده شد .

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهارچوب دور برگشت فینال غرب آسیا در تهران برگزار شد گرگانی ها با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ رقیب قدرتمند خود را به زانو در آوردند.

با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که امشب وارد ایران میشود را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

نکته مهم و قابل توجه این بازی حضور بیش از ۷۰۰ هوادار گرگانی بود که با طی صدها کیلومتر برای حمایت از تیم خود را به تهران رسانده بودند و در کنار گرگانی های مقیم پایتخت و سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی شهرداری گرگان نماینده ایران ایفا کردند.

دیگر خبرها

  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا