Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رئیس شورای عالی سیاسی یمن حلول عید سعید فطر را به مردم این کشور و امت عربی و اسلامی تبریک گفت.

مهدی المشاط افزود: برای هشتمین سال است که مردم یمن عید فطر را با تجاوز و محاصره می گذرانند. کشورهای متجاوز با اقدامات خود موجب افزایش هزینه های حمل و نقل و موادغذایی و دارو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کشورهای متجاوز بر سر هرگونه گام هایی در جهت موفقیت آتش بس اعلامی از سوی سازمان ملل که متضمن اجازه به ورود کشتی های سوخت و برقراری پرواز از فرودگاه صنعا به شکل روان است مانع تراشی می کنند.

المشاط گفت: آتش بس با سپری شدن نیمی از مدت زمان خود در مهمترین بند خود برای کاهش درد و رنج ملت یمن هیچ گونه پیشرفتی نداشته است. با وجود تمام امتیازاتی که به منظور اثبات جدیت خود در صلح اعطا کردیم اما کشورهای متجاوز و حامیان آنها پاسخ سزاواری به آن نمی دهند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: به ملت یمن اطمینان می دهیم که با توکل به خدا به تلاش ها جهت بازستانی حقوق آنها و توقف تجاوز و کسب آزادی و استقلال در تمام خاک یمن ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5480739

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی المشاط یمن آتش بس یمن اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین روز قدس 1401 ایالات متحده امریکا مسکو ترکیه ولادیمیر پوتین مسجدالاقصی کشورهای متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه تجدیدنظر نیویورک حکم محکومیت  «هاروی واینستین» تهیه‌کننده بزرگ سینمای هالیوود، که در سال ۲۰۲۰ به جرم تجاوز جنسی محکوم و زندانی شده بود را لغو کرد و دستور به تشکیل مجدد دادگاه داد.

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آنها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.

با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله  ک«اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و  «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح