Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رحیمی گفت: تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان می‌توانند جهت دریافت گواهینامه دانش نماد برای محصولات خود به اداره کل استاندارد مازندران مراجعه کنند.

با توجه به این که یکی از مشکلات تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان، استاندارد سازی محصولات تولیدی آن‌ها بوده که با تمهیدات بوجود آمده و ساز و کار قانونی، تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان می‌توانند گواهینامه دانش نماد برای محصول خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رحیمی با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین اداره کل استاندارد مازندران و پارک علم و فن آوری استان منعقد شده است، امکان صدور گواهینامه دانش نماد برای محصولات تولیدی دانش بنیاد در استان تسهیل شده است.

او می‌گوید: نحوه دریافت گواهینامه دانش نماد به این صورت است که متقاضیان با هماهنگی پارک علم و فناوری، به اداره کل استاندارد مراجعه و پس از ارائه مدارک مورد نیاز از جمله خوداظهاری مشخصات محصول تولیدی خود و ارائه مشخصات قابل قبول آزمایشگاهی که صحت ویژگی‌های خوداظهاری را تایید نماید، کارشناسان اداره کل از محل تولید محصول بازدید و گزارش نهایی برای صدور گواهینامه دانش نماد را تهیه می کنند.

به گفته رحیمی در نهایت متقاضیان می‌توانند نسبت به دریافت گواهینامه دانش نماد برای محصولات خود اقدام کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان سازمان استاندارد پارک علم و فن آوری محصولات دانش بنیان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز