Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین  حملات مجدد روز یکشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری و بازداشت شماری از شهروندان و آزادگان فلسطینی از جمله سعید نخله، ریاض ابوصفیه و شیخ نظیر نصار از مقامات ارشد جهاد اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، «طارق عز الدین» سخنگوی جهاد اسلامی گفت: موج بازداشت‌هایی که هیچ روزی در حق فرزندان ملت و مجاهدین ما متوقف نشده است در شکستن اراده و عزم ملت ما موفق نخواهد بود و نمی‌تواند آتش شعله ور انتفاضه آنها را خاموش کرده و آنها را از تلاش برای بازپس‌گیری حق مشروع خود و بیرون راندن رژیم اشغالگر از خاک و مقدساتمان بازدارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عز الدین گفت: تلاش برای حذف رهبران ملت ما و مجاهدین آنها از صحنه کرانه باختری هرگز بر تداوم راه آحاد ملت برای بازپس‌گیری حق خود تاثیر نخواهد گذاشت و آنها به انجام وظیفه خود ادامه می‌دهند؛ زیرا بازداشت سران ارشد جنبش‌های مقاومت روحیه انقلاب را زنده می‌کند و این‌ها در مسیر جهاد و مقاومت، الگو هستند.

وی افزود: همه تلاش‌های رژیم اشغالگر و تروریسم آن در برابر اراده برادران مجاهد ما سعید نخله ریاض ابوصفیه و نظیر نصار ناکام خواهد ماند.

او از همه ملت صبور فلسطین در کرانه باختری و قدس خواست به مسیر درگیری و رویارویی برای دفاع از خاک و حقوق خود با همه ابزارهای ممکن ادامه دهند تا جرایم رژیم اشغالگر را متوقف و به خصومت آن پایان دهند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بازداشت رهبران مقاومت کرانه باختری فلسطینیان جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است

معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه درحال حاضر مساله ایجاد دولت فلسطینی بر روی میز مطرح نیست خاطرنشان کرد که برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است.

به گزارش ایسنا، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف اعلامی خود شکست خورد. اسرائیل پس از این شکست راهبردی مجبور است به روش دیگری رفتار کند. اگر نیروهای اشغالگر در غزه بمانند جنگ فرسایشی رخ خواهد داد.

وی در گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد: برای مقاومت، رفح هیچ تفاوتی با خان‌یونس و یا شمال غزه ندارد و ورود نیروهای اشغالگر به رفح بحران اسرائیل را حل نخواهد کرد. نتانیاهو گزینه ورود به رفح را به عنوان یک پیروزی مطرح می‌کند. او به دنبال تعلل و طولانی کردن جنگ است و برای یک جنگ منطقه‌ای تلاش می‌کند.

الهندی خاطرنشان کرد: مقاومت در مساله مذاکرات نرمش و انعطاف نشان داد اما مشکل اصلی در موضع اسرائیل و آمریکا است. رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر برای توجیه جنایت‌های خود و مسلح کردن شهرک‌نشینان استفاده می‌کند.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: صحبت کردن در مورد یک دولت فلسطینی بر اساس چیزی که در توافق اسلو آمده است یک فریب بزرگ است و هیچ پروژه‌ای برای برپایی دولت فلسطینی روی میز مطرح نیست. مواضع کشورهای عربی در مورد غزه همگی یکسان نیستند. کمک‌ها در رفح موجود است اما متاسفانه به دلیل مخالفت‌های اسرائیل، عرب‌ها توان وارد کردن آن‌ها به غزه را ندارند.

اخیرا «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در اظهاراتی گفت: هجوم به رفح منجر به یک قتل عام جدید می‌شود که به فهرست قتل عام‌های صورت گرفته توسط اسرائیل در نوار غزه اضافه می‌شود.

وی تاکید: ما موافق تلاش برای جلوگیری از حمله رژیم اشغالگر به رفح هستیم.

الصفدی تاکید کرد: تنها راه حل این درگیری ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است