Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی زلفی گل گفت: در کشور ما توزیع متوازن استعداد‌ها وجود ندارد و در حال حاضر رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی مورد کم مهری قرار گرفته اند.دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته‌های علوم پایه و ریاضی را دارند نگران شغل آینده خودشان هستند.

وزیر علوم می‌گوید: نگرانی از شغل و بازار کار آینده باعث می‌شود تا دانشجویان در رشته‌هایی که احتمال می‌دهند شغل بهتری پیدا کنند درس بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلفی گل گفت: برای این معضل راه‌های مختلفی وجود دارد که در شورای استعداد درخشان این موضوع مطرح شده است، برای مثال باید المپیاد‌های ریاضی و علوم پایه بورسیه شوند و از لیسانس تا دکتری به صورت پیوسته تحصیل کنند.

به گفته وزیر علوم، یکی دیگر از راه‌های حل معضل تعداد کم داوطلبان رشته ریاضی این است که با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا آن‌ها فارغ التحصیلان لیسانس دانشگاه‌ها را استخدام کنند و برای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار کنند تا افرادی که در رشته‌های ریاضی و انسانی تحصیل می‌کنند دغدغه کار نداشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فارغ التحصیلان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان آمریکایی

نامش اسنا است و به تبسم شهرت دارد؛ در رشته مهندسی پزشکی فارغ التحصیل شده بود آن هم با بهترین معدل قرار بود در مراسم فارغ التحصیلی سخنرانی کند اما بخاطر حمایت از فلسطین به او اجازه ندادند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آزادی بیان آمریکایی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد