Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:56:29 GMT

هیچ آژانس مسافرتی مجوز تور جام جهانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۶۷۵۸

هیچ آژانس مسافرتی مجوز تور جام جهانی ندارد

صعود به جام جهانی طبع سفر به قطر را داغ کرد و طرفداران تیم ملی را چشم انتظار اعلام زمان خرید بلیت نگه داشت.

بالاخره با اعلام فیفا از ۴ اردیبهشت ثبت نام بلیت‌های بازی ایران در جام جهانی آغاز شد و تا ۶ اردیبهشت ادامه داشت و بد از آن بین ثبت نام کنندگان برای سفر به قطر قرعه کشی خواهد شد.


آقای پاینده سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: مشابه کاری که فیفا انجام می‌دهد ثبت نام در قرعه کشی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه با بالا رفتن هیجان فوتبال هستند برخی از این فضا به نفع خود استقاده می‌کنند و با این که هنوز چیزی مشخص نشده شروع به بلیت فروشی کرده اند.

برای پیگیری بیشتر با دوربین مخفی به یکی از آژانس‌های هواییمایی سر زدیم و سراغ تور‌ها و بلیت‌های پرواز برای جام جهانی را گرفتم.

مدیر تور‌های خارجی یکی از آژانس‌های هواپیمایی گفت:خیلی از آژانس‌های هستند که بلیت برای جام جهانی پیش فروش می‌کنند، ولی آژانس‌های که بلیت پیش فروش می‌کنند یک مبلغی را خودشان مشخص کردند و بر اساس آن پیش پرداخت دریافت می‌کنند.
البته پای این بلیت فروشی به فضازی مجازی و سایت‌های مختلف نیز باز شده است.

پکیچ فروشی غیر قانونی آن هم به صورت کامل !

در تماس ما یا یکی از آگهی کنندگان این بلیت فروشی نکات بیشتری هم دریافت شد که علاوه بر بلیت فروشی پکیچ فروشی هم صورت می‌گیرد.
یکی از آگهی کنندگان بلیت در فضازی مجازی گفت:ما آژانس هستیم و همه چیز یک پکیچ کامل است و برای ثبت نام یک سری اطلاعات مانند شماره تلفن، اسم و فامیل کافی است.
برای پیگیری موضوع اول به سراغ مسئولان هوایپمایی رفتیم.
حرمت رفیعی رئیس خدمات مسافرتی و گردشگری گفت:تا کنون هیچ بلیت جام جهانی در اختیار هیچ کس نه تنها قرار داده نشده بلکه اصلا توزیع هم نشده است و همچنین نرخی برای آن تعیین مطرح نیست در کل پرواز‌ها برای آن مسیر تا کنون اعلام نرخ نکرده است
مسئولان وزارت ورزش هم می‌گویند فروش بلیت در این فضا‌ها غیر قانونی است.

فعلا هیچ آژانسی حق تبلیغات در خصوص بلیت فروشی را ندارند

آقای علی میر غفاری دبیر کارگروه بلیت‌های جام جهانی گفت:هیچ آژانسی حق تبلیغات در خصوص بلیت فروشی را ندارند و فعلا هیچ کدام از آژانس‌ها دسترسی به بلیت ندارند و فقط ثبت نام از طریق درگاه فدراسیون فوتبال امکان پذیر بوده است که آن نیز به پایان رسیده است.
بر اساس آخرین اطلاعیه فدراسیون فوتبال نتیجه قرعه کشی روز گذشته اعلام شد  ثبت نام کنندگان تنها تا حداکثر ساعت ٢٤:٠٠ روز چهارشنبه ١٤ اردیبهشت می توانند نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید بلیت اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران جام جهانی آژانس ها بلیت فروشی جام جهانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز صفحه اینستاگرامی برهان مبین، سامانه بلیت‌فروشی، در یک استوری اعلام کرد که علت تاخیر در شروع بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - سپاهان، عدم ارسال نامه باشگاه پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز در یک اطلاعیه خطاب به هوادارانش نوشت: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به‌زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز