Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جلسه رئیس جمهور با فعالین سیاسی را یک جلسه ای با مدارا و احترام دریافت کردم. آقای رئیسی همان دوست قدیمی بود که می شناختم، همانقدر متواضع و فروتن که قبل از رئیس جمهور شدنش از او به خاطر داشتم، در همین قامت حاضر شد.این جلسه را بسیار مفید دیدم.

سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دیدار جمعی از فعالان سیاسی با رئیس جمهور گفت: این دیدار های رئیس جمهور اتفاقات خوبی را به دنبال دارد، زیرا دیدگاه های مختلفی را می شنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار روز گذشته  عمده مسائل در رابطه با مسائل اقتصادی بود، هر دو جناح در این رابطه اظهاراتی را بیان کردند. تقریبا یک نگرانی و نقطه نظرات مشترکی در دو جناح در رابطه با مسائل اقتصادی وجود داشت و رئیس جمهور در رابطه با این ابراز نگرانی ها با اطمینان و امید بیشتری نسبت به رفع این مشکلات سخن گفتند. 

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور اطمینان خاطر خوبی نسبت به از بین رفتن مشکلات اقتصادی به اعضای حاضر در جلسه دادند‌. برخی دوستان همسو با دولت در خصوص مشکلات فرهنگی و مسائلی پیرامون حجاب را  مطرح کردند. 

ابطحی بیان کرد: آقای میرسلیم نسبت ولنگاری ها در فضای مجازی نکاتی را مطرح کردند که من در این رابطه توصیه هایی را بیان کردم و مزایای فضای مجازی مسائلی را عنوان کردم. همچنین در رابطه با عملکرد دولت قبل هم برخی دوستان مواردی را بیان کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد: جلسه رئیس جمهور با فعالین سیاسی را یک جلسه ای با مدارا و احترام دریافت کردم. آقای رئیسی همان دوست قدیمی بود که می شناختم، همانقدر متواضع و فروتن که قبل از رئیس جمهور شدنش از او به خاطر داشتم، در همین قامت حاضر شد.این جلسه را بسیار مفید دیدم.

ابطحی مطرح کرد: رئیس جمهور در این جلسه نگاه یکسانی به هر دو جریان داشت و نکات و نظریات هر دو جریان را یادداشت می کردند. نقطه اصلی جلسه امسال این بود که هر دو جریان با هم مدارا کردند و نظرات مشترکی داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رئیس جمهور محمد علی ابطحی مشکلات اقتصادی برنا فعال سیاسی اصلاح طلب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

رئیس جمهور با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمباوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمباوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!