Web Analytics Made Easy - Statcounter

جف بزوس، بنیانگذار فروشگاه اینترنتی آمازون، در فهرست میلیاردرهای نشریه فوربس به رتبه سوم سقوط کرد و دارایی خالص او به دلیل سقوط سهام آمازون به ۱۵۰.۱ میلیارد دلار کاهش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، جف بزوس، بنیانگذار آمازون، در فهرست میلیاردرهای نشریه فوربس به رتبه سوم سقوط کرد و دارایی خالص او به دلیل سقوط سهام آمازون به 150.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 میلیارد دلار کاهش یافت.

این میلیاردر پس از اینکه گزارش درآمد شرکت تجارت الکترونیک آمازون سرمایه گذاران را ناامید کرد، شاهد کاهش 20.5 میلیارد دلاری از ثروت خود بود.

طبق گزارش فوربس، برنارد آرنو، رئیس گروه تولید محصولات لوکس فرانسوی ال‌وی‌ام‌اچ LVMH، با ثروت شخصی 157.7 میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار گرفت.

جنگ اوکراین 400 میلیارد دلار از دارایی ثروتمندان دنیا کم کرددارایی‌ 5 ثروتمند برتر جهان 85 میلیارد دلار آب رفت

برخلاف فهرست فوربس، شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، آقای بزوس را با دارایی خالص 148 میلیارد دلار، دومین فرد ثروتمند جهان معرفی کرد.

در اوج فعالیت خود در سال جاری میلادی، بنیانگذار آمازون از دارایی خالص بیش از 210 میلیارد دلار برخوردار بود.

سهام آمازون در روز جمعه پس از گزارش اولین ضرر سه ماهه خود در طول 7 سال گذشته و کندترین رشد فروش از سال 2001 به بعد، 14 درصد کاهش یافت.

این در حالی بود که بزرگترین خرده فروش آنلاین تلاش می کند تا دستاوردهای عمده ای را که در اوایل همه گیری کسب کرده بود، حفظ کند.

این شرکت با مشکلات زیادی از جمله افزایش قیمت انرژی و تورم شدید که ممکن است فروش را کاهش دهد، افزایش هزینه نیروی کار و همچنین تغییر عادات خرید با بازگشت مردم به فعالیت های قبل از همه گیری دست و پنجه نرم می‌کند.

بلومبرگ گزارش داد که آقای بزوس، 58 ساله، اکنون سومین بازنده بزرگ ثروت در سال جاری است و دارایی او از اول ژانویه نزدیک به 44 میلیارد دلار کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های فوربس، ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا، شرکت سازنده خودروهای الکتریکی، و همچنین مدیر شرکت فضایی اسپیس ایکس، با ثروت خالص 246 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد جهان است.

بنا بر گزارش فوربس، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، با دارایی خالص 129.4 میلیارد دلار، چهارمین فرد ثروتمند جهان است. پس از او گوتام آدانی، میلیاردر خودساخته با ثروت شخصی 125.9 میلیارد دلاری قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا اینترنت آمریکا اینترنت میلیارد دلار دارایی خالص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط سودآوری بیت‌کوین

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست