Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:41:06 GMT

گرد و خاک اداره‌ها و بانک‌های خوزستان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۰۰۰

گرد و خاک اداره‌ها و بانک‌های خوزستان را تعطیل کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش غلظت توده گردوخاک و تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های خوزستان امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شد.

بر اساس این گزارش، اداره کل هواشناسی خوزستان ورود توده گرد و خاک از کشور عراق از عصر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه را پیش بینی کرده است که شامگاه یکشنبه کلیه مراکز اموزشی و مدارس تعطیل اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه گذشته نیز نوبت صبح مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، اهواز، کارون و باوی به دلیل وقوع گرد و غبار با تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا تعطیل اعلام شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر خوزستان گرد و خاک تعطیلی ادارات ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم