Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی  مازندران اعلام کرد:نخستین کشتی تجاری رو-رو حامل کالای ترانزیتی، پس از حدود ۲۱ سال، در اسکله رو – رو منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر پهلو گرفت.

این محموله ترانزیتی متعلق به کشور امارات متحده عربی و شامل ۶۶ دستگاه کامیون است که پس از بارگیری در کشور روسیه و ورود به بندر نوشهر، از راه زمینی به مقصد امارات متحده عربی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کشتی رو-رو کمپوزیتور گاسانف به طول ۱۲۵ متر، پس از بارگیری این محموله ترانزیتی به وزن ۸۱۹ تن در بندر اولیا آستراخان روسیه، در اسکله رو – رو منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر پهلو گرفت؛ که آخرین کشتی رو-رو با نام کشتی مرکوری ۲ در سال ۱۳۸۰ خورشیدی با محموله آهن و مسافر وارد بندر نوشهر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی مازندران ترانزیت کالا بندر نوشهر بندر نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند

سمانه حمیدی نیا  رییس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت : حوالی ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شب گذشته حادثه مفقودی این شمار از افراد طبیعت گرد به پایگاه امدادو نجات جمعیت هلال احمر نوشهر واقع در منطقه سی سنگان گزارش شد که پس از دریافت این پیام از آن پایگاه با همراهی دیگر پایگاه ها ۲ گروه ۹ نفره برای یافتن این افراد مفقودی راهی کمربندی نوشهر، روستای کوشکسرا و جنگل تنگه دار شدند.

وی اظهار کرد : متاسفانه این افراد مدت سه ساعت از این نقطه ای که برای طبیعت گردی آمده بودند فاصله گرفته و سر در گم شدند تا اینکه با حضور گروه های امداد و نجات، حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته آنان را پیدا کرده و بدون هیچگونه آسیبی به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

تنگ‌دار یا به اصطلاح عامیانه تنگه‌دار در روستای کوشکسرا در هشت کیلومتری شهر نوشهر به سمت ارتفاعات و جنگل های این شهرستان قرار دارد و بیشر افراد غیرمحلی که گذرشان به سمت کوشکسرا می‌افتد به هوای بهره مندی از آب و هوای مساعد و شنا کردن در رودخانه خانیکان این نقطه را به عنوان مقصد سفرشان برمی گزینند.

عرصه جنگلی خانیکان تنگه دار با بر خورداری از طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع و خنک و نیز رودخانه پرآب و عمیق در روستای کوشکسرای نوشهر قرار دارد و در تمام فصول به ویژه بهار و تابستان این جاذبه طبیعی خاستگاه هزاران گردشگرداخلی و خارجی است.

ماه گذشته هم سه نفر از مسافران در جنگل های "تیلا کنار "بخش سلمانشهر عباس آباد غرب مازندران ناپدید شده بودند.

شهرستان نوشهر واقع در غرب مازندران از جمعیتی دست کم ۱۴۰ هزار نفر از ۱۲۰ نقطه روستایی و سه نقطه شهری برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد