Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:59:27 GMT

داروی شفا دهنده و نجات‌بخش همه بشر+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۱۴۴

داروی شفا دهنده و نجات‌بخش همه بشر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محسن قرائتی معلم و مفسر قرآن کریم در سی‌امین و آخرین قسمت از مجموعه سخن قرآن به شرح اهمیت قرآن کریم پرداخت.

 

 

معلم قرآن خداست زیرا گفته خدای رحمان معلم قرآن است، جبرئیل واسطه آن است و فرودگاه قرآن قلب پیامبر (ص) است. کتابی است که بیمه شده است، خدا می‌گوید: ما فقط قرآن را حفظ می‌کنیم و کتابی است که حتی یک واو آن عوض نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرآن اختلاف نیست. انسان در هر شرایط ادبیاتش و رفتارش عوض می‌شود، اما قرآن این‌گونه نیست. کتابی است که خدا گفت اگر می‌توانید مانند آن را بیاورید، می‌گوید: حتی هرکسی را می‌توانی دعوت کن و از او کمک بگیر اگر راست می‌گویی. بعد می‌گوید: هرگز نمی‌توانید مانند قرآن بیاورید.

در قرآن همه چیز هست، پنجاه تا لقب در قرآن برایش آمده است. موعظه است، شفا است، ذکر است. اینکه مسلمانان ذلیل هستند به دلیل این است که قرآن را رها کردند. اینکه آمریکا به عربستان می‌گوید: گاو شیرده، این نشانه ذلت آنها است و علتش این است که از قرآن دور مانده‌اند.

سه مرتبه در قرآن آمده که اسلام و مکتب قرآن بر همه مکاتب پیروز می‌شود. این نشدنی نیست، دیدید که یک ویروس ناچیز همه دنیا را ذلیل کرد. خدا اگر بخواهد با تار عنکبوت پیامبرش را حفظ می‌کند، پس اینجا هم می‌تواند قرآن و اسلام را بر همه دنیا پیروز کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرائتی قرآن سخن قرآن محسن قرائتی حجت الاسلام قرائتی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)